KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

volume indices

Croatian translation: indeksi (fizičkog) obujma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:volume indices
Croatian translation:indeksi (fizičkog) obujma
Entered by: V&M Stanković

12:11 Jul 19, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Mathematics & Statistics
English term or phrase: volume indices
GDP per capita, volume indices
ihodak4
indeksi (fizičkog) obujma
Explanation:
“Republika Hrvatska - Državni zavod za statistiku
KALENDAR OBJAVLJIVANJA STATISTIČKIH PODATAKA ZA 2005.
...
2.1.1/1. Indeks obujma industrijske proizvodnje u 2005.
2.1.1/1. Industrial production volume index, 2005...”
(http://www.dzs.hr/kalendar/2005/kalendar2005.htm)


“REPUBLIKA HRVATSKA - MINISTARSTVO FINANCIJA
MJESEÈNI STATISTIÈKI PRIKAZ MINISTARSTVA FINANCIJA
...
U 1998. godini oèekuje se nastavak pozitivnog pro.logodi.njeg trenda rasta ovog sektora koji je iznosio 17% mjereno izvr.enim efektivnim satima rada. Indeks fizièkog obujma graðevinske proizvodnje je u prva dva mjeseca ove godine 4,0% veæi nego u istom razdoblju pro.le godine.
...
A continuum of the upward trend of the construction production in the year 1998 is expected after growing 17% in 1997 measured by effective work hours in construction. Total volume index of construction has been 4.0% higher in the first two months of 1998 than in the same period last year.”
(www.mfin.hr/download.php?id=78)
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5relativni pokazatelji
Nedzad Selmanovic
4Opseg indeksaxxxBesmir
4indeksi (fizičkog) obujma
V&M Stanković


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indeksi (fizičkog) obujma


Explanation:
“Republika Hrvatska - Državni zavod za statistiku
KALENDAR OBJAVLJIVANJA STATISTIČKIH PODATAKA ZA 2005.
...
2.1.1/1. Indeks obujma industrijske proizvodnje u 2005.
2.1.1/1. Industrial production volume index, 2005...”
(http://www.dzs.hr/kalendar/2005/kalendar2005.htm)


“REPUBLIKA HRVATSKA - MINISTARSTVO FINANCIJA
MJESEÈNI STATISTIÈKI PRIKAZ MINISTARSTVA FINANCIJA
...
U 1998. godini oèekuje se nastavak pozitivnog pro.logodi.njeg trenda rasta ovog sektora koji je iznosio 17% mjereno izvr.enim efektivnim satima rada. Indeks fizièkog obujma graðevinske proizvodnje je u prva dva mjeseca ove godine 4,0% veæi nego u istom razdoblju pro.le godine.
...
A continuum of the upward trend of the construction production in the year 1998 is expected after growing 17% in 1997 measured by effective work hours in construction. Total volume index of construction has been 4.0% higher in the first two months of 1998 than in the same period last year.”
(www.mfin.hr/download.php?id=78)

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Opseg indeksa


Explanation:
Na ovoj stranici koriste taj naziv bas u sklopu statistike:

http://www.student.foi.hr/~darados/knjiga/pog_02.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 4 mins (2005-07-19 14:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Zapravo \"opsti indeks\"!

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 59 mins (2005-07-19 16:10:43 GMT)
--------------------------------------------------

Ja se izvinjavam, nisam uopste u formi danas, ne znam ni sta citam ni sta govorim, ni sta prevodim :-) \"Opseg indeksa\" bi bio moj prijevod.

xxxBesmir
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  V&M Stanković: citat nije "bas u sklopu statistike", već iz fakultetske knjige o programiranju - Dr. Slavko Vidović/Mr. Danijel Radošević, "Programiranje 2”; i ne vidim baš nikakvu vezu sa engl. "volume indices"
7 hrs
  -> Search "opseg indeksa," on navodi neke statisticke podatke. Vela havle, vela kuvet, pa onda pogledajte malo pazljivije draga kolegice, sta da Vam kazem?!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
relativni pokazatelji


Explanation:
Konvergencija razina cijena:
Hrvatska, tranzicijske zemlje i EU
HRVATSKA NARODNA BANKA

Realni BDP je BDP preracunat u odabranu medjunarodnu valutu uz
pomoc tecaja prema paritetu kupovne moci. On se moze izraziti u apsolutnom iznosu, npr. u medjunarodnim dolarima, ili se moze izraziti relativno u odnosu prema odabranoj zemlji (SAD-u, Austriji) ili skupini zemalja (EU).

Relativni pokazatelj naziva se jos i indeksom obujma na razini ukupnog
BDP-a.

http://www.hnb.hr/publikac/istrazivanja/i-015.pdf

sretno

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat