KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

mean

Croatian translation: srednja vrijednost


15:58 Apr 6, 2008
English to Croatian translations [Non-PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: mean
Results obtained using the MINICAP PROTEIN(E) 6 procedure indicate a very good reproducibility for quantitative analysis with a mean CV % of about 2.1 % for each protein fraction.

The mean, SD and CV (n = 10) were calculated for each sample, each zone and each system.

Zatim stoji tabela:

Fraction Albumin Alpha 1 Alpha 2

MEAN (%) 59.2 - 58.6 5.0 - 5.2 8.6 - 8.6
SD 0.53 - 0.74 0.14 - 0.16 0.28 - 0.16
CV (%) 0.9 - 1.3 2.8 - 3.0 3.2 - 1.9
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:srednja vrijednost
Explanation:
mislim da se ovdje baš radi o imenici a ne o pridjevu

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-04-06 16:05:28 GMT)
--------------------------------------------------

dakle kao prosjek, česta statistička mjera koja se koristi u analitici

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-06 16:06:33 GMT)
--------------------------------------------------

tome govori u prilog the mean, a mean CV je prosječni koeficijent varijacije

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-04-06 16:11:17 GMT)
--------------------------------------------------

a možete reći i medijan, to Vam je tipični statistički termin, dklae srednja vrijednost numeričkog niza
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9srednja vrijednostDinap
5 +3aritmetička sredinaAleksandar Medić


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
srednja vrijednost


Explanation:
mislim da se ovdje baš radi o imenici a ne o pridjevu

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-04-06 16:05:28 GMT)
--------------------------------------------------

dakle kao prosjek, česta statistička mjera koja se koristi u analitici

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-06 16:06:33 GMT)
--------------------------------------------------

tome govori u prilog the mean, a mean CV je prosječni koeficijent varijacije

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-04-06 16:11:17 GMT)
--------------------------------------------------

a možete reći i medijan, to Vam je tipični statistički termin, dklae srednja vrijednost numeričkog niza

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala puno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: dakako! srednja vrijednost, ali ne "medijan".
4 mins
  -> Hvala

agree  ihodak4
8 mins
  -> Hvala

neutral  Aleksandar Medić: Medijan nije isto što i aritmetička sredina (mean). Medijan od 1,3,8 je 3 (vrijednost u sredini), a mean je 4 (zbroj podijeljen s brojem uzoraka tj. 12:3).
12 mins
  -> da, tako je, sad se me podsjetili! srednja vrijednost a ne medijan

agree  Natasa Djurovic: da, srednja vrednost
31 mins
  -> hvala

agree  Sherefedin MUSTAFA
38 mins
  -> hvala

agree  Sladjana
1 hr
  -> hvala

agree  eleonora_r
5 hrs
  -> hvala

agree  Romana: ali ne prosjek
9 hrs
  -> hvala

agree  Nina M Pelikan
18 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
aritmetička sredina


Explanation:
ili
srednja vrijednost (generalniji termin koji obuhvaća i medijan, harmonijsku i geometrijsku sredinu)

U statistici kao grani matematike nije poznat termin „prosječna vrijednost“.

ARITMETIČKA SREDINA (MEAN)
http://www.efos.hr/nastavnici/jhorvat/nastavni/predavanja/de...

Mean je aritmetička sredina raspodele.
http://office.microsoft.com/sr-latn-cs/excel/HP052092732074....

1. ARITMETIČKA SREDINA (AS)
Najvažnija, najpoznatija i najviše upotrebljavana srednja vrijednost
http://www2.unizd.hr/LinkClick.aspx?fileticket=Vh5nUpi15tg=&...

Vrste srednjih vrijednosti:
1. potpune srednje vrijednosti
• aritmetička sredina - (A.S.)
- aritmetička sredina relativnih brojeva strukture –P
- aritmetička sredina relativnih brojeva koordinacije –R
• harmonijska sredina – H
• geometrijska sredina – G
• aritmetička sredina aritmetičkih sredina X

2. položajne srednje vrijednosti

• medijan – M (ordinalni niz)
• mod – Mo (nominalni niz, ordinalni niz)

3. specifične srednje vrijednosti

• momenti distribucije frekvencija
http://www.efos.hr/nastavnici/jhorvat/nastavni/predavanja/de...

Aleksandar Medić
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana
56 mins
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days
  -> Hvala.

agree  Mira Stepanovic
48 days
  -> Hvala.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): ivanamdb