KudoZ home » English to Croatian » Mathematics & Statistics

population means

Croatian translation: srednja vrijednost populacije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:population means
Croatian translation:srednja vrijednost populacije
Entered by: Dragomir Kovacevic

20:57 Dec 8, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Mathematics & Statistics / statistika u psihologiji
English term or phrase: population means
"A one-way analysis of variance (ANOVA) tests
whether any of the population means differ from
each other." > moje rješenje je "Jednosmjerna analiza varijancije (ANOVA) testira odstupaju li
međusobno bilo koje od srednjih vrijednosti u populaciji." no nisam pretjerano upoznat sa stattistikom pa bi mi dobro došlo kompetentno mišljenje.
Pike
Croatia
srednja vrijednost populacije
Explanation:
> moje rješenje je "Jednosmjerna analiza varijancije (ANOVA) testira odstupaju li međusobno bilo koje od srednjih vrijednosti u populaciji."
mozda nema potrebe koristiti prilog "u" nego staviti: "od srednjih vrijednosti populacije"

differ - mozda bi mogla rijec: razlikuju se? Za odstupanje u statistici postoji: deviation

poz, D
Selected response from:

Dragomir Kovacevic
Italy
Grading comment
da, imate pravo za odstupanje, otkrio sam to u međuvremenu... hvala najljepša!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5srednja vrijednost populacije
Dragomir Kovacevic
5srednje vrijednosti populacije
Miomira Brankovic
1-Marija Vujosevic Caric


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
-


Explanation:
Dok se ne javi neki statističar, možda ovaj site pomogne. Moje se nestručno mišljenje slaže s Vašim.


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:ijpq7RzBVoEJ:users.efpu...
Marija Vujosevic Caric
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
srednje vrijednosti populacije


Explanation:
Odlično ste shvatili i preveli rečenicu, posebno imajući u vidu da se, kako kažete, u statistiku mnogo ne razumete. Kao diplomirani statističar i kibernetičar (sa debelim slojem prašine na diplomi jer se time nisam kasnije u praksi bavila), valjda sam formalno kompetentna za takvu tvrdnju. Mi smo za "varijance" koristili izraz "varijansa", ali pretpostavljam da je izraz "varijancija" uobičajen u hrvatskom.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 49 mins (2004-12-08 22:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

Ooops! Naravno, \"variance\" a ne \"varijance\".
Uzgred, umesto izraza \"populacija\" možete koristiti i \"statistički skup\".

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
srednja vrijednost populacije


Explanation:
> moje rješenje je "Jednosmjerna analiza varijancije (ANOVA) testira odstupaju li međusobno bilo koje od srednjih vrijednosti u populaciji."
mozda nema potrebe koristiti prilog "u" nego staviti: "od srednjih vrijednosti populacije"

differ - mozda bi mogla rijec: razlikuju se? Za odstupanje u statistici postoji: deviation

poz, D


Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
da, imate pravo za odstupanje, otkrio sam to u međuvremenu... hvala najljepša!