KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

weld(ing) nut

Croatian translation: (za)varna matica


05:57 Mar 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: weld(ing) nut
e.g.
The mounting of the earth wire along the loading chute is implemented with a M5 welding nut on the connection ring.

i slika:
http://www.tastynuts.com/acatalog/CLIP7.jpg
Ariana Koši
Croatian translation:(za)varna matica
Explanation:
vrsta matice koja se zavaruje na neki predmet

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 07:21:10 GMT)
--------------------------------------------------

ako se matica pričvršćuje vijcima onda je navojna, a ne zavarna, međutim navojne matice nisu "welding", nego "screwing".
Selected response from:

VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(za)varna matica
VIVA VOCE Ltd.
3zavarni fiting (spoj)
Natasa Grubor


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(za)varna matica


Explanation:
vrsta matice koja se zavaruje na neki predmet

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 07:21:10 GMT)
--------------------------------------------------

ako se matica pričvršćuje vijcima onda je navojna, a ne zavarna, međutim navojne matice nisu "welding", nego "screwing".


    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Matica_(naprava)
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala
Notes to answerer
Asker: Na slici u prilogu pitanja i na skici koju imam u tekstu, matica se ne vari već pričvršćuje vijcima?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romana
7 hrs
  -> hvala!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zavarni fiting (spoj)


Explanation:
sudeći po slici
prvi primjer je na srpskom, ali možda posluži

ZAVARNI SPOJEVI - FITINZI. 1/2” - 4”. 1/4” - 4”. 1/2” - 4”. 1/2” - 4”. 1/2” - 2” ... zavarni navojni komad - spoljni navoj. ) i drugi fitinzi po zahtevu ...

proizvodnji sljedećih proizvoda: čelične cijevi, zavarni cijevni fitinzi,. cijevne prirubnice, brtve, svornjaci i matice, konusne/cilindrične sla- ...


    Reference: http://www.nn.hr/sluzbeni-list/oglasnik-jn/2003/NN-OglasnikJ...
    gasteh.com/sr/pdf/Komercijalni%20katalog/Komercijalni%20katalog%20GasTeh.pdf -
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian