KudoZ home » English to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

nippled

Croatian translation: spojeni pomocu cijevnog spoja/ nazuvka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nippled
Croatian translation:spojeni pomocu cijevnog spoja/ nazuvka
Entered by: Ana Kardum

16:41 Apr 3, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / radijatori
English term or phrase: nippled
The stock radiators of heights 600 and 900 mm can be nippled by using nipples and a nipple bar.
Ana Kardum
Croatia
spojeni pomocu cijevnog spoja/ nazuvka
Explanation:
...
Selected response from:

Romana
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2spojeni pomocu cijevnog spoja/ nazuvka Romana
5spojeni/vezani pomoću nipla
Slobodan Jovanovic


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
spojeni pomocu cijevnog spoja/ nazuvka


Explanation:
...

Romana
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r: Da, to bi mogao biti prijevod cijele sintagme "nippled by using nipples"
1 hr

agree  Dinap: tako je, baš kao što kaže eleonora
1 day6 hrs

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
spojeni/vezani pomoću nipla


Explanation:
I kod nas se koristi riječ nipl za elemenat koji se koristi kod spajanja cijevi. Za razliku od drugih načina spajanja, nipl je element koji na oba kraja ima navoj koji ulazi u cijevi koje spaja. U središnjem dijelu, između dva narezana kraja obično je šestougaoni profil za primjenu ključa za stezanje.

Slobodan Jovanovic
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian