mushroom switch

Croatian translation: tipkalo za nužni isklop

English term or phrase:mushroom switch
Croatian translation:tipkalo za nužni isklop
Entered by: Maja Čaprić

18:42 Dec 1, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / tanks
English term or phrase: mushroom switch
Turn the key on the mushroom switch to activate the power supply
Maja Čaprić
Croatia
tipkalo za nužni isklop
Explanation:
Još jedan uobičajeni naziv.

Tipkala za nužni isklop
http://www.koncar-nsp.hr/docs/koncarnspHR/documents/287/2_1/...

Tipkalo za nužni isklop
https://www.conrad.hr/Tipkalo-za-nuni-isklop-LAS1-BY-11TSA-...

Tipkalo za nužni isklop
http://www.elektro-celik.hr/Katalozi/Katalozi_automatizacije...

Dobava, montaža i spajanje tipkala za nužni isklop
http://dvss.hr/ea/wp-content/uploads/2015/03/tehnicki-opis-g...

Tipkalo za nužni isklop
http://www.rijeka.hr/fgs.axd?id=97150
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
Hvala puno svima
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tipkalo za nužni isklop
Ratko Rebic
4sigurnosni prekidač
drazenborcic
4gumb za stanje nuzde
Nera Miskovic


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gumb za stanje nuzde


Explanation:
To je crveni gumb za stanje nuzde (Emergency button) u obliku gljive, medjutim ja uglavnom prevodim bez "u obliku gljive"

Nera Miskovic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sigurnosni prekidač


Explanation:
Ovo je samo prijedog jednog od nekoliko uobičajenih naziva (panik-tipka, panik-tipkalo, sigurnosno tipkalo, gljivasto tipkalo, ...). Ne postoji jedinstveni naziv u tehničkoj i normativnoj literaturi.

Example sentence(s):
  • Sigurnosni (panik) prekidač - Albright Sklopnik prekidač Albright Sklopnik prekidač Albright 200 A, 24 V s uzbudom i mikroprekidačem sa strane

    Reference: http://www.uranioservis.hr/sklopnici-albright
drazenborcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 56

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tipkalo za nužni isklop


Explanation:
Još jedan uobičajeni naziv.

Tipkala za nužni isklop
http://www.koncar-nsp.hr/docs/koncarnspHR/documents/287/2_1/...

Tipkalo za nužni isklop
https://www.conrad.hr/Tipkalo-za-nuni-isklop-LAS1-BY-11TSA-...

Tipkalo za nužni isklop
http://www.elektro-celik.hr/Katalozi/Katalozi_automatizacije...

Dobava, montaža i spajanje tipkala za nužni isklop
http://dvss.hr/ea/wp-content/uploads/2015/03/tehnicki-opis-g...

Tipkalo za nužni isklop
http://www.rijeka.hr/fgs.axd?id=97150

Ratko Rebic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 131
Grading comment
Hvala puno svima

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nera Miskovic: mislim da je ovo najbolje rjesenje
8 hrs
  -> Hvala, Nera!