cut-to-lenght centre

Croatian translation: obradni centar za rezanje po mjeri

English term or phrase:cut-to-lenght centre
Croatian translation:obradni centar za rezanje po mjeri
Entered by: Andreja Ciković

22:27 Feb 2, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / vrsta obradnog CNC stroja
English term or phrase: cut-to-lenght centre
Na njemačkom Zuschnittzentrum. Vrsta CNC stroja za obradu PVC, alu i čeličnih profila
Andreja Ciković
Croatia
Servisni centar za rezanje po mjeri
Explanation:
Prijedlog: Servisni centar za rezanje po mjeri ili rezanje metala po mjeri..
Selected response from:

Mihaela Spajic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4centar za razrez na dužinu
Marjan Osterman
3Servisni centar za rezanje po mjeri
Mihaela Spajic


  

Answers


3 days 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
centar za razrez na dužinu


Explanation:
cut-to-lenght centre ==> centar (mašina) za rezanje na dužinu

Marjan Osterman
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Servisni centar za rezanje po mjeri


Explanation:
Prijedlog: Servisni centar za rezanje po mjeri ili rezanje metala po mjeri..

Mihaela Spajic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 5
Grading comment
Hvala!