KudoZ home » English to Croatian » Media / Multimedia

above the base rate for the time being

Croatian translation: Zatezna kamata za zakasnjela placanja po stopi od 5% iznad trenutacne osnovne stope banke XY


13:09 Nov 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Media / Multimedia / media
English term or phrase: above the base rate for the time being
interests on the overdue payment at 5% above the base rate for the time being of xy bank
ihodak4
Croatian translation:Zatezna kamata za zakasnjela placanja po stopi od 5% iznad trenutacne osnovne stope banke XY
Explanation:
Dakle kamatna stopa banke se uvecava za dodatnih 5%.
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Zatezna kamata za zakasnjela placanja po stopi od 5% iznad trenutacne osnovne stope banke XY
Nenija Hasanic
4 +1Pogledati doljebergazy


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pogledati dolje


Explanation:
interests on the overdue payment at 5% above the base rate for the time being of xy bank

zatezne kamate/ zakasnina čiji je iznos u visini temeljne rate uvećane za 5 % u vremenskom razdoblju trajanja aranžmana s XY bankom.

Vjerojatno se može i bolje od ovoga ali smisao je tu.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denis Pajtak: lo? engleski
51 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Zatezna kamata za zakasnjela placanja po stopi od 5% iznad trenutacne osnovne stope banke XY


Explanation:
Dakle kamatna stopa banke se uvecava za dodatnih 5%.

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
2 hrs

agree  Vesna Zivcic
15 hrs

agree  Natasa Mazar
4 days