KudoZ home » English to Croatian » Medical: Health Care

urgent care center (vs. emergency services)

Croatian translation: centar za urgentnu medicinu (vs. hitna pomoc)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:urgent care center (vs. emergency services)
Croatian translation:centar za urgentnu medicinu (vs. hitna pomoc)
Entered by: Karen Ordanic

15:18 Feb 24, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Medical: Health Care
English term or phrase: urgent care center (vs. emergency services)
Urgent care center: When you need immediate attention but not emergency services (sprain, cut, burn)

Emergency services: given in a hospital emergency room when your condition is life-threatening or could cause serious impairment.
Karen Ordanic
centar za urgentnu medicinu (vs. hitna pomoc)
Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2006-02-25 14:02:52 GMT)
--------------------------------------------------

ZA IVANU, nekoliko hrvatskih stranica: Osijek, “Centar za usmjereno obrazovanje”. Fakultet. “Medicinski fakultet” Zagreb ... član sekcije za urgentnu medicinu od 1990. ...
www.kbd.hr/index.php?id=603 - 18k
Vijeće je tražilo medicinsku dokumentaciju za Valjarević Gorana, na Institutu za urgentnu medicinu, no medicinska dokumentacija nije pronađena ...
www.centar-za-mir.hr/eaadmin/catpics/R5_1_E_3_15.doc
ko Vuèièeviæ, šef Zavoda za. urgentnu medicinu. Kako se. sada èini, pacijenti bi mogli ... centar u Miramarskoj ulici, izmeðu benzinske crpke i pod- ...
www.vjesnik.hr/pdf/2003\06\12\19A19.PDF
Ozlijeđeni glazbenik odmah je prebačen u Urgentni centar, gdje su utvrđene ... Rundek je napustio Urgentni centar nakon što mu je pružena liječnička pomoć. ...
www.iskon.hr/glazba/page/2005/08/20/0012006.html - 71k
Selected response from:

Mirela Tankovic, CoreCHI™
United States
Grading comment
Svima puno hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3centar za urgentnu medicinu (vs. hitna pomoc)
Mirela Tankovic, CoreCHI™
5 -1Hitna služba
Ivana Bjelac
3 -1brza pomoc vs. hitna pomoc
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
brza pomoc vs. hitna pomoc


Explanation:
...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ivana Bjelac: nemojte se uvrijediti, ali mislim da je mjerodavniji odgovor nekoga tko je 'native speaker of Croatian)
22 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Hitna služba


Explanation:
PLIVAzdravlje :: BJELOVAR: PREDSTAVLJEN PROGRAM GRADNJE NOVE BOLNICE
"......tu bi bile hitna služba, poliklinička ambulanta, dnevna bolnica,........... "
http://www.plivazdravlje.hr/?section=home&cat=w&show=1&id=11...

Nikako ne može biti ništa 'urgentno', jer se tražio HRvatski izraz.

Ivana Bjelac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mirela Tankovic, CoreCHI™: hitna sluzba je ER
4 hrs
  -> nemojte se uvrijediti, ali mislim da je mjerodavniji odgovor nekoga tko je 'native speaker of Croatian), a Vi to NISTE. U svim bolnicama u HR postoji odjel 'Hitna služba' ili 'Hitni prijem'

neutral  Sherefedin MUSTAFA: Postoji najmanje 101 nacin kako netko moze zaraditi Kudoz....// Kolegica Ordanic ima dovoljno iskustva da na koncu sama odabere odgovor koji njoj najvise odgovara.
4 hrs
  -> ali to ne bi trebalo biti naturanjem pogrešnih odgovora

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
centar za urgentnu medicinu (vs. hitna pomoc)


Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2006-02-25 14:02:52 GMT)
--------------------------------------------------

ZA IVANU, nekoliko hrvatskih stranica: Osijek, “Centar za usmjereno obrazovanje”. Fakultet. “Medicinski fakultet” Zagreb ... član sekcije za urgentnu medicinu od 1990. ...
www.kbd.hr/index.php?id=603 - 18k
Vijeće je tražilo medicinsku dokumentaciju za Valjarević Gorana, na Institutu za urgentnu medicinu, no medicinska dokumentacija nije pronađena ...
www.centar-za-mir.hr/eaadmin/catpics/R5_1_E_3_15.doc
ko Vuèièeviæ, šef Zavoda za. urgentnu medicinu. Kako se. sada èini, pacijenti bi mogli ... centar u Miramarskoj ulici, izmeðu benzinske crpke i pod- ...
www.vjesnik.hr/pdf/2003\06\12\19A19.PDF
Ozlijeđeni glazbenik odmah je prebačen u Urgentni centar, gdje su utvrđene ... Rundek je napustio Urgentni centar nakon što mu je pružena liječnička pomoć. ...
www.iskon.hr/glazba/page/2005/08/20/0012006.html - 71k


Mirela Tankovic, CoreCHI™
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Svima puno hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
5 mins
  -> hvala Amra

agree  Rina LS: moze i Urgentni centar
15 hrs
  -> hvala Rina. Da, tacno i moze i urgentni centar

disagree  Ivana Bjelac: traži se hrvatski izraz!
17 hrs
  -> ;)

agree  Sherefedin MUSTAFA
22 hrs
  -> hvala Sherefedine :)

agree  Veronica Prpic Uhing
3 days18 mins