KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

dry sterilizator

Croatian translation: suhi sterilizator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dry sterilizator
Croatian translation:suhi sterilizator
Entered by: ihodak4

18:49 Jan 8, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: dry sterilizator
whatever dio opreme za veterinarsku kliniku!
Konteksta nema! Hvala!
ihodak4
suhi sterilizator
Explanation:
http://sonda.sfzg.hr/broj6/strucna/dezinfekcija.html
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5suhi sterilizatordrhukic
3 +7suhi sterilizator
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
suhi sterilizator


Explanation:
http://sonda.sfzg.hr/broj6/strucna/dezinfekcija.html

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r: Da, to je to. Vidi link: http://bodalec.net/?m=proizvodi&pm=1
1 min
  -> Zahvaljujem.

agree  Natasa Djurovic
26 mins
  -> Zahvaljujem.

agree  sazo
1 hr
  -> Zahvaljujem.

agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> Zahvaljujem.

agree  Nedim Sahovic
6 hrs
  -> Hvala.

agree  Dubravka Hrastovec
15 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
18 hrs
  -> Hvala.

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
suhi sterilizator


Explanation:
Radi se o dijelu opreme za sterilisanje instrumenata-uklanjanje patogenih i nepatogenih mikroorganizama i njihovih spora. U zavisnosti da li koristi vruci zrak ili vodenu paru dijele se na suhe i vlazne.

Example sentence(s):
  • sterilizator, suhi sterilizator, vlažni sterilizator, sterilizator vlažni, autoklav,

    Reference: http://www.vetom-alfa.hr/veterina.php
drhukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: Hvala, također! 2 mins razlike!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
29 mins
  -> Hvala, izgleda da smo istovremeno odgovarali :-)

agree  sazo
59 mins
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> Hvala V

agree  Dubravka Hrastovec
15 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
17 hrs
  -> HVALA