KudoZ home » English to Croatian » Medical: Pharmaceuticals

a marked antigen antibody complex forms

Croatian translation: stvara se označeni kompleks antigen-protutijelo


11:14 Mar 14, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: a marked antigen antibody complex forms
After the parient sample (serum or plasma) has been applied to the test strip, the tracer binds to the PCT (procalcitonin) in the sample and a marked antigen antibody complex forms.
Hvala!
ihodak4
Croatian translation:stvara se označeni kompleks antigen-protutijelo
Explanation:
radi se o opisu metode za određivanje antigena - u ovom slucaju
PCT u serumu/plazmi pacijenta.
Dodatkom markiranog/ označenog protutijela (specificni IGG ili IGM) stvara se antigen-protutijelo kompleks.

Protutijelo ima tracer za mjerenje tj identifikaciju

http://www.mef.hr/~mtaradi/nastava/imunologija/predavanja/uv...

http://www.kbsm.hr/klinkemija/HDMB/BiochMed/Vol_11_1-2_2001/...



--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-03-14 17:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

"forms" je glagol a ne imenica u ovoj recenici
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala! Također na svim objašnjenjima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1stvara se označeni kompleks antigen-protutijelo
Veronica Prpic Uhing
4 +1složeni oblici markiranih protutijela antigena
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
složeni oblici markiranih protutijela antigena


Explanation:
po referencama


    Reference: http://www.isc.ukim.edu.mk/zbornici/zbornik2003.pdf
    Reference: http://www.pharma.hr/.../sec_003/ins_017/skripta%20Odabrana_...
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Također hvala na svim linkovima i komentarima!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
1 hr
  -> hvala :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
stvara se označeni kompleks antigen-protutijelo


Explanation:
radi se o opisu metode za određivanje antigena - u ovom slucaju
PCT u serumu/plazmi pacijenta.
Dodatkom markiranog/ označenog protutijela (specificni IGG ili IGM) stvara se antigen-protutijelo kompleks.

Protutijelo ima tracer za mjerenje tj identifikaciju

http://www.mef.hr/~mtaradi/nastava/imunologija/predavanja/uv...

http://www.kbsm.hr/klinkemija/HDMB/BiochMed/Vol_11_1-2_2001/...



--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-03-14 17:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

"forms" je glagol a ne imenica u ovoj recenici

Veronica Prpic Uhing
United States
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Hvala! Također na svim objašnjenjima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  VIVA VOCE Ltd.: ovo je bolji prijevod, s tim da bih ja ostavila "markirani" umjesto "označeni", jer je to termin koji se koristi u hrvatskim referencama.
59 mins
  -> Hvala, stavila sam oboje jer izvorni znanstveni članci kažu "označeni" (napr. gornji link) makar godinama rabim "markirani"