KudoZ home » English to Croatian » Medical: Pharmaceuticals

Associate Manager

Croatian translation: pomoćni menadžer/ravnatelj/rukovoditelj


10:05 Feb 13, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / jobs
English term or phrase: Associate Manager
Kako mi prevodimo ovo radno mjesto? Hvala na pomoći!
Ingrid Lovric
Croatian translation:pomoćni menadžer/ravnatelj/rukovoditelj
Explanation:
associate-pomoćni.Associates bi bili suradnici,pomoćnici.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-02-13 10:32:09 GMT)
--------------------------------------------------

Često se kaže i pomoćnik ravnatelja/menadžera
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5pomoćni menadžer/ravnatelj/rukovoditeljDinap
4 +1pomoćnik voditeljasazo
3 +1surukovoditelj
Kemal Mustajbegovic
4partner menadžer
Nedim Sahovic


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
associate manager
pomoćni menadžer/ravnatelj/rukovoditelj


Explanation:
associate-pomoćni.Associates bi bili suradnici,pomoćnici.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-02-13 10:32:09 GMT)
--------------------------------------------------

Često se kaže i pomoćnik ravnatelja/menadžera

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 124
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> hvala

agree  Ivana Zuppa-Baksa
2 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 hrs
  -> hvala

agree  eleonora_r
11 hrs
  -> hvala

agree  xxxKale75
11 hrs
  -> hvala

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
associate manager
partner menadžer


Explanation:
Meni ružno zvuči, ali često se koristi (možda više na srpskom, ali isto tako i u hrvatskom)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-02-13 10:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

btw, associate se odnosi na partnere, tako da bi pozicija bila rukovoditelj odnosa sa partnerima ili sl.

Nedim Sahovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
associate manager
pomoćnik voditelja


Explanation:
Recimo da je ovo neka vrsta opisa posla associate managera.
An H&M Associate Manager is Responsible for assisting the store manager in maximizing profitability in the store. Leads, manages, coordinates and organizes ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-13 11:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

Rezultat projekta: plan djelovanja za NCSA kojim će se predložiti održivi institucionalni ... Voditelj: xx. Pomoćnik voditelja: xx ...
Pogledajte ovaj link

www.azo.hr/Default.aspx?sec=79 - 57k

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-13 11:17:53 GMT)
--------------------------------------------------

Po dolasku u Sponu, preuzima poslove pomoćnika voditelja projekta na projektima Cisco Expo 2007. i ...
www.spona.hr/zaposleni_12.php - 5k


    www.careerbuilder.com/JobSeeker/Jobs/JobDetails.aspx?ipath=rss&Job_DID=J3F3JF6QL7M01SQCY3C - 56k
sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t
1 day5 hrs
  -> Hvala, merri.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
associate manager
surukovoditelj


Explanation:
Gosp. XY, surukovoditelj zadužen za projekte.

Primjećujem da kolege-ice brkaju associate i assistant.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
7 hrs