KudoZ home » English to Croatian » Medical

clinical trial

Croatian translation: kliničko ispitivanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clinical trial
Croatian translation:kliničko ispitivanje
Entered by: Davorka Grgic

08:49 Nov 5, 2001
English to Croatian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: clinical trial
to take part in an international clinical trial for a treatment for an illness

Istrazivanje imam. Ima li tko neki drugi dobar prijedlog?

Unaprijed hvala.

D.
Davorka Grgic
klinicko ispitivanje
Explanation:
"klinicko ispitivanje" je termin koji se rabi u hrvatskoj medicinskoj literaturi

http://www.kdb.hr/projekti/paedcro/2000/suppl/batinic.htm

http://www.vecernji-list.hr/2001/10/03/Pages/novilijek.html

Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Najljepsa hvala svima. Hvala Vasi za tocnu definiciju pojma (steta sto se bodovi ne mogu podijeliti). Klijent je trazio "ispitivanje" (klinicko ispitivanje lijekova)koje se zaista i koristi u hrvatskoj medicinskoj literaturi. Najljepsa hvala, alz na vrlo korisnim linkovima.

D.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2klinicko ispitivanje
alz
5 +1klinički ogled
Aleksander Vasiljevic
5klinicki pokus, klinicki opitTBQGS
5pokusaj, iskusavanje, ispit, proba, pretragaTBQGS


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pokusaj, iskusavanje, ispit, proba, pretraga


Explanation:
Nadam se da je ovo od pomoci.


    Reference: http://www.kbsplit.hr
TBQGS
PRO pts in pair: 6

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
klinički ogled


Explanation:
Sinonim: terapijski ogled

Ref.:
Džon M. Last, Zoran Radovanović: Epidemiološki rečnik
Istraživačka aktivnost koja podrazumeva davanje leka pod propisanim režimom ljudima radi procene njegove efikasnosti i bezbednosti. Ovaj pojam podleže širokim varijacijama u upotrebi, od prve primene među ljudima, bez bilo kakvog kontrolnog tretmana, do rigorozno planiranih i sprovedenih eksperimenata, sa probnim i kontrolnim tretmanom i sa randomizacijom.

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 131

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: dodatna verzija: klinicki (medicinski) eksperiment..
48 mins
  -> Može i tako. Hvala.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
klinicko ispitivanje


Explanation:
"klinicko ispitivanje" je termin koji se rabi u hrvatskoj medicinskoj literaturi

http://www.kdb.hr/projekti/paedcro/2000/suppl/batinic.htm

http://www.vecernji-list.hr/2001/10/03/Pages/novilijek.html



alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
Najljepsa hvala svima. Hvala Vasi za tocnu definiciju pojma (steta sto se bodovi ne mogu podijeliti). Klijent je trazio "ispitivanje" (klinicko ispitivanje lijekova)koje se zaista i koristi u hrvatskoj medicinskoj literaturi. Najljepsa hvala, alz na vrlo korisnim linkovima.

D.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kemal Mustajbegovic
2 hrs

agree  Vesna Zivcic: U sridu!
10 hrs

neutral  TBQGS: vise mi izgleda kao srpski jezik
13 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
klinicki pokus, klinicki opit


Explanation:
Ako vec pricamo o hrvatskom jeziku onda su najbolji izbor...

klinicki pokus

klinicki opit

Nadam se da je ovo od pomoci.

TBQGS
PRO pts in pair: 6