KudoZ home » English to Croatian » Medical

Space maintainers

Croatian translation: držač prostora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Space maintainers
Croatian translation:držač prostora
Entered by: Karen Ordanic

22:55 Dec 3, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Space maintainers
Space maintainer:
An orthodontic appliance that is worn to prevent adjacent teeth from moving into the space left by an unerupted or prematurely lost tooth.
Karen Ordanic
držač prostora
Explanation:
Odluka o izmjeni i dopuni Odluke o utvrđivanju Popisa dijagnostičkih i terapijskih postupaka u zdravstvenim djelatnostima – vremenski i kadrovski normativi

Ortodontski aparat koji se skida ne mora biti držač prostora i koliko mi je poznato koristi se uglavnom iz estetskih i financijskih razloga.
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2držač prostora
Daniela Miklic Belancic
5Ortodontski aparat koji se skida
Gordana Podvezanec


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
space maintainers
Ortodontski aparat koji se skida


Explanation:
ODLUKA O IZMJENI I DOPUNI ODLUKE O UTVRĐIVANJU POPISA ...
Format datoteke: Microsoft Word 2000 - HTML verzija
... 52460 Ortodontski aparat koji se skida, izrađen 1 Liječnik spec. 50 21,3. ... 52461
Ortodontski aparat koji se skida, izrađen na podlozi 1 Liječnik spec. ...
www.hzzo-net.hr/odluke/ 10_9ODLUKA_O_IZMJENI_I_DOPUNI_ODLUKE_O_UTVRDIVANJU_POPISA_DIJAGNOSTICKIH_I_TERAPIJ... - Slične stranice

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
držač prostora


Explanation:
Odluka o izmjeni i dopuni Odluke o utvrđivanju Popisa dijagnostičkih i terapijskih postupaka u zdravstvenim djelatnostima – vremenski i kadrovski normativi

Ortodontski aparat koji se skida ne mora biti držač prostora i koliko mi je poznato koristi se uglavnom iz estetskih i financijskih razloga.

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
9 hrs
  -> Hvala.

agree  Nenija Hasanic
20 hrs
  -> Hvala