KudoZ home » English to Croatian » Medical

drip chamber

Croatian translation: komora sistema za infuziju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drip chamber
Croatian translation:komora sistema za infuziju
Entered by: Gordana Podvezanec

20:53 Dec 15, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Medical / hematology, Baxter
English term or phrase: drip chamber
http://www.borla.it/prodotti/gruppi prodotti/assemblati1/usm...
Gordana Podvezanec
Croatia
komora sistema za infuziju
Explanation:
komora sistema za infuziju

to je to
:)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1komora sistema za infuziju
alz
5Drip (komora)
Andjelo Miklic


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Drip (komora)


Explanation:
Drip komora.
Uobičajen naziv u Hr bolnicama je drip, a ovdje se radi o uređaju koji nema na sebi mogućnost regulacije, nego samo komoru koja služi da se osigura stalna nazočnost medija (tekućine) u igli.
Mislim da bi samo DRIP bio najbolji prijevod.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
komora sistema za infuziju


Explanation:
komora sistema za infuziju

to je to
:)

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
1 hr