KudoZ home » English to Croatian » Medical

head fracture

Croatian translation: prijelom / fraktura radialnog kapituluma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:head fracture
Croatian translation:prijelom / fraktura radialnog kapituluma
Entered by: Vesna Zivcic

05:30 Jan 16, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: head fracture
radial head fracture

"... As the upper arm bone slides back into its appropriate place after the dislocation,
it can chip off a piece of the radial head, resulting in a fracture. ... "

Unapred hvala,
Tanja Abramovic
prijelom radilanog kapituluma
Explanation:
prijelom (fraktura) radilanog kapituluma

Andjelov prijedlog je jezično ispravan ali se upotrebljava uglavnom u deskriptivnoj anatomiji.
U kliničkoj praksi upotrebljavaju se češće kroatizirani latinski izrazi:
fraktura radialnog kapituluma
ili
fraktura kapituluma radiusa
(od lat.: fractura capituli radii)

ukoliko je tekst namijenjen laicima upotrijebio bih Andjelov prijedlog, ukoliko je to stručni tekst preveo bih kako sam naveo.

Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Puno hvala i jednom i drugom.


Pozdrav,
Tanja Abramovic
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Prijelom glavice palčane kosti
Andjelo Miklic
5 +1prijelom radilanog kapituluma
alz


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Prijelom glavice palčane kosti


Explanation:
Radial head fracture = prijelom glavice palčane kost (ta kost nije u palcu, nego se radi o laktu, podlaktici)
www.huot.hr/finalni_program.pdf
Definition: A radial head fracture is the most common broken elbow bone seen in adults. This type of injury is most commonly caused by a fall onto an outstretched hand. Radial head fractures cause pain and swelling around the elbow.
hpd.botanic.hr/bio/odgovori/odgovor144.htm:

Podlakticu čine dvije kosti: palčana kost koja je smještena na strani palca i slična je žbici kotača. Gornji kraj kosti je manji, a donji deblji i širi. Lakatna kost je na strani maloga prsta, gornji joj je kraj debeo i kvrgast a donji manji.





    Reference: http://www.huot.hr/finalni_program.pdf
    Reference: http://hpd.botanic.hr/bio/odgovori/odgovor144.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrijela: upravo to se desilo i mom suprugu i stvarno jako boli
36 mins
  -> Hvala

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala

agree  A.Đapo
2 hrs
  -> Hvala

agree  Anita Milos
4 hrs
  -> Hvala

agree  Dusica Milosavljevic
4 hrs
  -> Hvala

agree  Marcel Milic
6 hrs
  -> Hvala

agree  dkalinic
15 hrs
  -> Hvala

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prijelom radilanog kapituluma


Explanation:
prijelom (fraktura) radilanog kapituluma

Andjelov prijedlog je jezično ispravan ali se upotrebljava uglavnom u deskriptivnoj anatomiji.
U kliničkoj praksi upotrebljavaju se češće kroatizirani latinski izrazi:
fraktura radialnog kapituluma
ili
fraktura kapituluma radiusa
(od lat.: fractura capituli radii)

ukoliko je tekst namijenjen laicima upotrijebio bih Andjelov prijedlog, ukoliko je to stručni tekst preveo bih kako sam naveo.



alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
Puno hvala i jednom i drugom.


Pozdrav,
Tanja Abramovic

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic
3 mins