KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

medullary C-cell carcinoma of the thyroid

Croatian translation: medularni karcinom štitnjače (porjekla c stanica)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:medullary C-cell carcinoma of the thyroid
Croatian translation:medularni karcinom štitnjače (porjekla c stanica)
Entered by: ihodak4

19:50 Mar 22, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: medullary C-cell carcinoma of the thyroid
tako je navedeno unutar nabrajanja, nadam se da ne treba kontekst
Hvala!
ihodak4
medularni karcinom štitnjače
Explanation:
.
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala! Također i na komentarima (uvaženo)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4medularni karcinom štitnjače / tumor C-stanica
Kristina Kolic
4medularni karcinom stitnjace
VIVA VOCE Ltd.
2 +2medularni karcinom štitnjačesazo


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
medullary c-cell carcinoma of the thyroid
medularni karcinom štitnjače


Explanation:
.

Example sentence(s):
  • Medularni karcinom štitnjače ili tumor C-stanica

    Reference: http://www.medicina.hr/clanci/maligni_tumori_stitnjace.htm
sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala! Također i na komentarima (uvaženo)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drhukic: ovdje mozete ici puno sigurnije sigurno je tacan prijevo s tim da bi ja u zagradi dodala porijekla c stanica
4 mins

agree  Sherefedin MUSTAFA
11 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medullary c-cell carcinoma of the thyroid
medularni karcinom stitnjace


Explanation:
sam naziv "medularni karcinom" podrazumijeva C-stanice stitnjace koje luce kalcitonin, pa taj dio ne treba staviti u naziv bolesti.

Example sentence(s):
  • Karcinom stanica štitnjače koje luče kalcitonin (tzv. C stanice).

    Reference: http://www.mefst.hr/vms/atlas/pathology/ch_21/kw_21.html
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala!


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medullary c-cell carcinoma of the thyroid
medularni karcinom štitnjače / tumor C-stanica


Explanation:
medularni karcinom štitnjače ili tumor C-stanica

http://www.medicina.hr/clanci/maligni_tumori_stitnjace.htm
http://www.prevencijaraka.net/rak_stitnjace.php
http://www.plivamed.net/?section=home&cat=t&id=13128&show=1

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala!