KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

precentage recovery

Croatian translation: postotak iskorištenja (određivanja)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:precentage recovery
Croatian translation:postotak iskorištenja (određivanja)
Entered by: ihodak4

20:07 Mar 23, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: precentage recovery
Normal serums from pregnant women, that have not been concentrated, are employed in the dilution test. The percentage recovery of xyz in these samples was between 91 and 111%.
Hvala!
ihodak4
postotak iskorištenja (određivanja)
Explanation:
iskorištenje određivanja u postocima

PRAVILNIK
o provođenju analitičkih metoda
i tumačenju rezultata

Iskorištenje (engl. recovery): postotak stvarne koncentracije tvari izdvojene tijekom analitičkog postupka. Određuje se tijekom vrednovanja metode, ako potvrđeni referentni materijal nije dostupan

http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2005/0016.htm

Rezultati su pokazali bolje iskorištenje određivanja žive u zatvorenim epruvetama u kiselom mediju (103±4%) negoli u alkalnom mediju (70±3%).

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=5...

http://www.proz.com/kudoz/874865




Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1postotak oporavkaelasol
5 +1postotak iskorištenja (određivanja)
Veronica Prpic Uhing
4 +1postotak ozdravljenja
Sherefedin MUSTAFA
4postotak dobivenih xyz
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
postotak ozdravljenja


Explanation:
.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drhukic
0 min
  -> Hvala dr.! ;-)

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postotak dobivenih xyz


Explanation:
postotak dobivenog traženog parametra iz testnog materijala

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-03-23 20:48:32 GMT)
--------------------------------------------------

dalje kolegi Mustafi... dakle, ako je ispitivanje postavljeno na primjerice 8-10, a vi u uzorku imate vrijednost od 18. Koliko je to onda posto od postavljene vrijednosti? Nadam se da sam pojasnila.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2007-03-23 21:00:28 GMT)
--------------------------------------------------

osim toga, radi se o nekoncentriranim serumima trudnica, korištenima u testu razrjeđenja. A on je testni materijal iz kojeg se u izraženom postotku dobiva traženi parametar.

VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala! I na svim komentarima!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sherefedin MUSTAFA: Postotak dobivenog traženog parametra iz testnog materijala kretao se između 91 i 111?! Nadam se da je bar vama jasno šta ovo znači.
12 mins
  -> kolega, hvala na komentaru. Znam da vam je nelogično da je moguće imati postotak vrijednosti u uzorku iznad 100%. Na primjeru mikrobioloških testova: ako imamo zadane vrijednosti po specifikaciji mikrobiološkog testa od-do, a uzorak ima iznad gornje...

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
postotak iskorištenja (određivanja)


Explanation:
iskorištenje određivanja u postocima

PRAVILNIK
o provođenju analitičkih metoda
i tumačenju rezultata

Iskorištenje (engl. recovery): postotak stvarne koncentracije tvari izdvojene tijekom analitičkog postupka. Određuje se tijekom vrednovanja metode, ako potvrđeni referentni materijal nije dostupan

http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2005/0016.htm

Rezultati su pokazali bolje iskorištenje određivanja žive u zatvorenim epruvetama u kiselom mediju (103±4%) negoli u alkalnom mediju (70±3%).

http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=5...

http://www.proz.com/kudoz/874865






Veronica Prpic Uhing
United States
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 112
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  VIVA VOCE Ltd.
6 hrs
  -> Hvala!

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
postotak oporavka


Explanation:
Oporavak je za mene bolji izraz no 'ozdravljenje'. Vjerujem da su rijeci recovery/oporavak mnogo blize u znacenju no recovery/ozdravljenje.


elasol
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
4 days