KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

sample probe cleaning

Croatian translation: čišćenje sonde za uzorkovanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sample probe cleaning
Croatian translation:čišćenje sonde za uzorkovanje
Entered by: Kornelija

12:23 Apr 3, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: sample probe cleaning
For weekly capillaries and sample probe cleaning in automated system MINICAP, SEBIA, for capillary electrophoresis.
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
čišćenje sonde za uzorkovanje
Explanation:
probe je sonda, katkad se u industriji za uzimanje uzoraka koriste sonde, ovisno o mjestu uzorkovanja
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2čišćenje sonde za uzorkovanjeDinap
4čišćenje epruvete za uzorkovanje
VIVA VOCE Ltd.


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čišćenje epruvete za uzorkovanje


Explanation:
epruvete za prikupljanje materijala za uzorkovanje


    www.sanam.ba/Proizvodi/Boule/SwelabAlfa/tabid/112/language/en-US/Default.aspx - 46k -
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
čišćenje sonde za uzorkovanje


Explanation:
probe je sonda, katkad se u industriji za uzimanje uzoraka koriste sonde, ovisno o mjestu uzorkovanja

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Hvala puno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
2 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days22 hrs