KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

ergogenic aids

Croatian translation: ergogena sredstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ergogenic aids
Croatian translation:ergogena sredstva
Entered by: Natasa Grubor

08:14 Nov 15, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: ergogenic aids
Kroz čitave generacije športaša, brojni treneri su gledali na proteine kao univerzalno sredstvo za podizanje snage (panacea). Body builderi ne mogu ni jedan dan bez miksanja prašaka različite boje! Ima li takvo stajalište uporište u
znanosti? Izgleda da ima pa čak i najnovija istraživanja to potvrđuju. Istraživač dr Peter Lemon, objavio je 1994 godine svoj rad na “Nutritional Ergogenic Aids Conference” koja je bila organizirana od strane Gatorade Sport Institute.. On potkrepljuje svoje izlaganje i dokazima koji djeluju vrlo uvjerljivo. On tvrdi da su proteini uz vježbu važni kako mladima tako i starijim osobama. Bez vježbe njihovo uzimanje nema nikakva smisla.

21. Kanter, M.M., Williams, M.H. Antioxidants, carnitine, and choline as putative ergogenic aids. Int J Sport Nutr. 1995; 5: S120-131.
Hvala!
ihodak4
ergogena sredstva
Explanation:
Prema neslužbenoj definiciji, ergogena sredstva uključuju bilo koju tvar, namirnicu, kemikaliju, pa i trenersku metodu (sugestiju), koja omogućuje veće ...
U ergogena sretstva sa dokazanom naučnom podrškom spadaju kreatin, ...
Selected response from:

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ergogena pomagala
LEXpert
3 +1ergogena sredstva
Natasa Grubor


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ergogena sredstva


Explanation:
Prema neslužbenoj definiciji, ergogena sredstva uključuju bilo koju tvar, namirnicu, kemikaliju, pa i trenersku metodu (sugestiju), koja omogućuje veće ...
U ergogena sretstva sa dokazanom naučnom podrškom spadaju kreatin, ...


    Reference: http://www.iks-d.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12
    www.coolinarika.com/clanak/ergogena-sredstva - 35k
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
15 hrs
  -> Hvala

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ergogena pomagala


Explanation:
...

LEXpert
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4