KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

Resolvase

Croatian translation: rezolvaza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Resolvase
Croatian translation:rezolvaza

22:14 Dec 14, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-12-18 12:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / microbiology
English term or phrase: Resolvase
Poštovane kolege,
ovaj termin se nalazi npr. u naslovu : DISCOVERY OF THE E. COLI RESOLVASE
E. Coli je Escherichia coli, ali ne mogu da pronađem pravo značenje pojma resolvase.
Palo mi je na pamet da bi to mogla biti rezistentnost, ali nisam siguran. Termin se također pojavljuje i u slijedećem kontekstu :
Cleavage occurred by the introduction
of symmetrically related nicks at the site of the junction, as
expected of a resolvase on the basis of studies of the bacteriophage
T4 gene 49-encoded resolvase (endonuclease VII).

Da li je riječ o rezistentnosti? Hvala mnogo.
Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
rezolvaza
Explanation:
Rekla bih da je u pitanju enzim.
Opis projekta
Program rada i rezultati na temi: Naša istraživanja su bila usmjerena na ulogu RuvABC rezolvaze bakterije Escherichia coli u procesima genetičke rekombinacije i rekombinacijskog popravka DNA. Proteinski kompleks RuvABC ima dvostruku ulogu u popravku DNA: osim što sudjeluje u postsinaptičkom razrješenju rekombinacijskih intermedijera, on također sudjeluje u uklanjanju zaustavljenih replikacijskih vilica. Pronašli smo da je u prisutnosti mutacije sbcB15, rezolvaza RuvABC neophodna za rekombinacijski popravak blokiranih replikacijskih vilica. Predložili smo novu ulogu proteina SbcB u ovom procesu. Naša hipoteza je da se mutirani protein SbcB veže za Hollidayeve strukture nastale reverzijom zaustavljenih replikacijskih vilica, da stabilizira te strukture i čini njihovo razrješenje izuzetno ovisnim o RuvABC rezolvazi.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2010-12-14 22:21:08 GMT)
--------------------------------------------------

https://tkojetko.irb.hr/znanstvenikDetalji.php?sifznan=5981&...
Selected response from:

Katarina Delic
Serbia
Grading comment
Hvala mnogo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1resolvaza
Sanja Mihailovic
4 +1rezolvaza
Katarina Delic


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rezolvaza


Explanation:
Rekla bih da je u pitanju enzim.
Opis projekta
Program rada i rezultati na temi: Naša istraživanja su bila usmjerena na ulogu RuvABC rezolvaze bakterije Escherichia coli u procesima genetičke rekombinacije i rekombinacijskog popravka DNA. Proteinski kompleks RuvABC ima dvostruku ulogu u popravku DNA: osim što sudjeluje u postsinaptičkom razrješenju rekombinacijskih intermedijera, on također sudjeluje u uklanjanju zaustavljenih replikacijskih vilica. Pronašli smo da je u prisutnosti mutacije sbcB15, rezolvaza RuvABC neophodna za rekombinacijski popravak blokiranih replikacijskih vilica. Predložili smo novu ulogu proteina SbcB u ovom procesu. Naša hipoteza je da se mutirani protein SbcB veže za Hollidayeve strukture nastale reverzijom zaustavljenih replikacijskih vilica, da stabilizira te strukture i čini njihovo razrješenje izuzetno ovisnim o RuvABC rezolvazi.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2010-12-14 22:21:08 GMT)
--------------------------------------------------

https://tkojetko.irb.hr/znanstvenikDetalji.php?sifznan=5981&...

Katarina Delic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala mnogo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
12 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
resolvase
resolvaza


Explanation:
-


    Reference: http://knjiznica.irb.hr/izvjestaj/2002/pdf/mg02.pdf
Sanja Mihailovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
8 hrs