KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

Extruded cruciform structure

Croatian translation: isturena struktura u obliku križa


13:03 Dec 15, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / microbiology
English term or phrase: Extruded cruciform structure
Ponovo, još jedan termin iz molekularne mikrobiologije koji nisam uspio da pronađem.
Kontekst : extruded cruciform structure from plasmid DNA

Širi kontekst :

They also found that the combined
action of RuvAB resulted in the reabsorption of an extruded
cruciform structure from plasmid DNA (44). Since cruciforms
are structurally related to Holliday junctions, the possibility
that cruciform loss occurred by a process akin to branch migration
was discussed

Zahvaljujem
Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:isturena struktura u obliku križa
Explanation:
misli se vjerojatno na segment DNK

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2010-12-15 13:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle istureni segment DNK u obliku križa.
www.pharma.hr/download.aspx?file=/Upload/izvedbeni/5/...pdf

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-12-15 13:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

bolje je reći istisnuta umjesto isturena
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Zahvaljujem na ovom odgovoru. Zelim Vam sve najbolje! Ovo su bodovi koji slijede, a koje sam zaboravio dodijeliti
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ispupčena struktura
Sasa Jakovljevic
3 +1isturena struktura u obliku križaDinap


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
extruded cruciform structure
isturena struktura u obliku križa


Explanation:
misli se vjerojatno na segment DNK

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2010-12-15 13:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle istureni segment DNK u obliku križa.
www.pharma.hr/download.aspx?file=/Upload/izvedbeni/5/...pdf

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-12-15 13:16:44 GMT)
--------------------------------------------------

bolje je reći istisnuta umjesto isturena

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Zahvaljujem na ovom odgovoru. Zelim Vam sve najbolje! Ovo su bodovi koji slijede, a koje sam zaboravio dodijeliti

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sasa Jakovljevic: ili možda ispupčena
17 mins
  -> hvala

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extruded cruciform structure
ispupčena struktura


Explanation:
možda zvuči slikovitije

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian