KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

proteome-wide screen of proteins

Croatian translation: proteinsko prosijavanje cijelog proteoma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proteome-wide screen of proteins
Croatian translation:proteinsko prosijavanje cijelog proteoma

16:41 Dec 18, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-12-22 11:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / microbiology
English term or phrase: proteome-wide screen of proteins
Poštovane kolege i kolegice,

Termin koji sam naveo u naslovu se javlja u slijedećem kontekstu :

Exo1 was identified as a Rad53 target in a proteome-wide screen of proteins phosphorylated in response to MMS treatment [52]. The phosphorylation sites were mapped to four serines in the C-terminal half of the protein [51].

Zahvaljujem na pomoći i odgovorima.

Srdačan pozdrav.
Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
proteinsko prosijavanje cijelog proteoma
Explanation:
Ne znam je li tko već odlučio prevesti "screening" kao prosijavanje kada se radi o molekularnoj biologiji i farmakološkim ispitivanjima (u mlinsko-pekarskoj branši sigurno je). Radi se o mnogostrukom ispitivanju djelovanja jedne potencijalno aktivne ili aktivne molekule na mnogo drugih ili mnogih potencijalno aktivnih molekula na jednu ciljnu. Ovdje je vjerojatnije riječ o prvoj inačici.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-12-18 21:10:15 GMT)
--------------------------------------------------

Zaboravio sam mali dodatak - proteom je proteinski ekvivalent genoma - kako je genom skup svih gena, tako je proteom skup svih proteina koji se mogu naći u nekom organizmu (rezultat ekspresije gena i tzv. posttranslacijskih modifikacija).
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Zahvaljujem najljepse. Ovdje su i bodovi za odgovor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1proteinsko prosijavanje cijelog proteoma
drazenborcic
3proteom-ukupni proteiniDinap
Summary of reference entries provided
proteom...Dinap

  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
proteom-ukupni proteini


Explanation:
vidjeti referencu dolje

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
proteinsko prosijavanje cijelog proteoma


Explanation:
Ne znam je li tko već odlučio prevesti "screening" kao prosijavanje kada se radi o molekularnoj biologiji i farmakološkim ispitivanjima (u mlinsko-pekarskoj branši sigurno je). Radi se o mnogostrukom ispitivanju djelovanja jedne potencijalno aktivne ili aktivne molekule na mnogo drugih ili mnogih potencijalno aktivnih molekula na jednu ciljnu. Ovdje je vjerojatnije riječ o prvoj inačici.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-12-18 21:10:15 GMT)
--------------------------------------------------

Zaboravio sam mali dodatak - proteom je proteinski ekvivalent genoma - kako je genom skup svih gena, tako je proteom skup svih proteina koji se mogu naći u nekom organizmu (rezultat ekspresije gena i tzv. posttranslacijskih modifikacija).

drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Zahvaljujem najljepse. Ovdje su i bodovi za odgovor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: zgodno rješenje kolega, screen - prosijavanje, super
13 hrs




Reference comments


3 hrs
Reference: proteom...

Reference information:
je pojam kojni označava sve proteine za koje kodira genom jedne stanice odnosno organizma, šire gledano. To je dakle nekakav skup/ukupni prikaz proteina

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529