KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

checkerboard microtiter plates

Croatian translation: damovnice s mikrotitrom


20:59 Sep 16, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / microbiology
English term or phrase: checkerboard microtiter plates
To determine which concentrations of CLI plus ERY to use for BMD, we prepared checkerboard microtiter plates as described above using the doubling dilution concentrations of CLI plus ERY. Key test organisms (Table (Table2)2) included S. aureus ATCC 29213 (CLI and ERY susceptible), S. aureus HIP11519 (containing msrA), S. aureus HIP11502 (containing inducible ermA), and two S. aureus clinical isolates from the Centers for Disease Control and Prevention collection (one containing ermA and the other containing ermC by PCR testing).
Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:damovnice s mikrotitrom
Explanation:
dakle te su pločice s mikrotitrom raspoređene kao polja na ploči za gur dame
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala lijepo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mikrotitarske pločice raspoređene u formi/po rasporedu šah-polja / u šahovskom rasporedu
Mira Stepanovic
3damovnice s mikrotitromDinap


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
damovnice s mikrotitrom


Explanation:
dakle te su pločice s mikrotitrom raspoređene kao polja na ploči za gur dame

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Hvala lijepo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: nisu postavljene na damovnici, to bi bilo zbunjujuće
1 hr

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mikrotitarske pločice raspoređene u formi/po rasporedu šah-polja / u šahovskom rasporedu


Explanation:
U ex-Yu jezicima je uobičajeno da se ta vrsta naizmeničnog rasporeda poredi sa rasporedom na šahovnici, tj. sa rasporedom šah-polja verovatno iz razloga što je ova igra rasprostranjenija od igre dame na ovim prostorima. Raspored polja je identičan za obe igre:
http://www.google.com/search?q=checkerboard&hl=en&client=fir...
Npr.:
http://www.jutarnji.hr/kuca-po-svim-zakonitostima-feng-shuij...
- Volumen kompleksa je razbijen na niz minijaturnih tornjeva od kojih je svaki veličine samo 8x8 m, a raspoređeni su u formi šah-polja.
...
Neizmjenično smjenjivanje tornjeva u formi šah-polja omogućuje i cirkulaciju svježeg zraka kroz kompleks i četverostranu orijentaciju svakog stana te prekrasan pogled na šumu i/ili more - otkrio je Nenad Katić.

http://www.radimpex.rs/forum_/viewtopic.php?f=1&t=125
Već neko vrijeme susrećem se s jednim problemom "tehničke" prirode, a vezan je na kombinacije opterećenje prema EC2: kako kombinirati opterećenja istog karaktera - vrste (npr. korisno opterećenje), koje želimo zadati kao dva ili više slučajeva opterećenja?

Primjer: korisno opterećenje radi dobivanja ekstrema u polju i na osloncima zadajemo prema shemi b"šahovskog polja". Radi se o istom opterećenju zadanom kao dva ili više neovisnih slučajeva opterećenja.

http://www.gradst.hr/Portals/9/PropertyAgent/1167/Files/2809...
(2) Opterećenje postavljeno u šahovskom rasporedu nad prvim i trečim poljem

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Allen
9 hrs
  -> Hvala!

agree  Dinap
1 day 5 hrs
  -> Hvala!