KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

research-based pharmaceutical company

Croatian translation: istraživačka farmaceutska tvrtka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:research-based pharmaceutical company
Croatian translation:istraživačka farmaceutska tvrtka
Entered by: Darko Kolega

10:02 Feb 10, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Medical (general) / razvoj lijekova
English term or phrase: research-based pharmaceutical company
is an international research-based pharmaceutical company and part of the global Italian Menarini Group headquartered in Florence.


hvala na vašem prijedlogu jer mi moj izgleda malo nezgrapno
Darko Kolega
Croatia
istraživačka farmaceutska tvrtka
Explanation:
Prijedlog.
Selected response from:

Sanja Staklenac
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8istraživačka farmaceutska tvrtka
Sanja Staklenac
2 +4inovativni proizvođač lijekovaipv


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
istraživačka farmaceutska tvrtka


Explanation:
Prijedlog.


    Reference: http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=12666&to=Printable...
    Reference: http://www.glaxosmithkline.hr/onama-nasatvrtka.html
Sanja Staklenac
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Ja bih ipak stavila kompanija umjesto tvrtka.
9 mins
  -> Hvala Ivana, kompanija mi je i bila prvi impuls, a poveo me Glaxo Smith Kline :)

agree  K Benevito: da, dobar odgovor, ali se slažem s kolegicom Kahle (budući da postoji nešto se zove "tvrtka poduzeća", a onda slijedi puni naziv s djelatnošću)
15 mins
  -> Hvala.

agree  Dinap
20 mins
  -> Hvala.

agree  Vili Sorgo: Slažem se sa Ivanom
30 mins
  -> Hvala.

agree  Jakov Milicevic: Slažem se sa kolegama....
35 mins
  -> Hvala.

agree  Svjetlana Nevescanin
36 mins
  -> Hvala.

agree  Sherefedin MUSTAFA
37 mins
  -> hvala.

agree  sazo
2 hrs
  -> Hvala.

16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
inovativni proizvođač lijekova


Explanation:
HRVATSKA UDRUGA INOVATIVNIH PROIZVOĐAČA LIJEKOVA (Croatian Association of Research-based Pharmaceutical Companies)

http://www.pharmaconnectme.com/dankarijera/partneri/hrvatska...

Redovnim članom Udruge može postati inovativni (“research-based”) proizvođač lijekova..

ipv
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 94

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: u bit da
11 mins
  -> hvala :)

agree  Sherefedin MUSTAFA
28 mins
  -> hvala :)

agree  bonafide1313
1 day1 hr
  -> hvala, Bona :)

agree  Mira Stepanovic
1 day22 hrs
  -> hvala,Miro :)