KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

silent carrier

Croatian translation: mirni nositelj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:silent carrier
Croatian translation:mirni nositelj
Entered by: Goran & Snežana Erdei

08:49 Nov 13, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: silent carrier
Radi se o mogućnostima za prenošenje genetskih poremećaja na potomstvo koji su odgovorni za nastanak centralnog hipoventilacionog sindroma.

If an individual with the PHOX2B mutation has children, they have a 50% chance of passing on the affected gene. If carrying the gene, an individual will be affected to some extent or other, ie there is no silent carrier status. So we are now newly recognising some adults with the condition, in whom it was never suspected earlier in life.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
mirni nositelj
Explanation:
Rezultati. Prikazani su rezultati citogenetskih ispitivanja pet obitelji.
U četiri obitelji, gdje su mirni nositelji bili u krvnom srodstvu,

Results. Cytogenetic research of 5 families is presented. In four families, where the silent carriers were family relatives,

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 11:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

roditelji mirni nositelji strukturnog kromosomskog poremećaja ili genske mutacije

http://www.humana-genetika.org/wp-content/uploads/2010/06/GE...

Selected response from:

ipv
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2mirni nositeljipv
3tihi prijenosnik
Davor Ivic
3inaktivni gen prenosnikDinap


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inaktivni gen prenosnik


Explanation:
mislim da se ovdje radi o utišanom genu dakle koji je inaktivan barem neko vrijeme

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tihi prijenosnik


Explanation:
Prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 95

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
mirni nositelj


Explanation:
Rezultati. Prikazani su rezultati citogenetskih ispitivanja pet obitelji.
U četiri obitelji, gdje su mirni nositelji bili u krvnom srodstvu,

Results. Cytogenetic research of 5 families is presented. In four families, where the silent carriers were family relatives,

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-13 11:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

roditelji mirni nositelji strukturnog kromosomskog poremećaja ili genske mutacije

http://www.humana-genetika.org/wp-content/uploads/2010/06/GE...



ipv
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 94
Grading comment
Hvala vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bijelić, MD, PhD: Od svega ponuđenog, ovo je najbolji odgovor. Jedino nisam siguran je li to službeni naziv. No ako to koriste na medicini u Rijeci, mislim da je OK. http://www.medri.hr/katedre/Biologija/Strucna djelatnost/cit...
2 hrs
  -> Hvala, Bijelići :)

agree  drazenborcic
4 hrs
  -> Hvala :)