KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

nasal prong

Croatian translation: nazalni nastavak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nasal prong
Croatian translation:nazalni nastavak
Entered by: Goran & Snežana Erdei

09:19 Nov 14, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: nasal prong
Objašnjenje načina na koji se obezbeđuje potpora disanju preko respiratora.

Mask Ventilation – even called Non-Invasive Ventilation.

Breathing support from a ventilator is delivered via nasal-prongs, nasal- or face mask.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
nazalni nastavak
Explanation:
ili nazalna kanila

Za nosni se CPAP najčešće koriste kratki binazalni nastavci (engl. prongs).
kratki nosni nastavci
short bi-nasal prongs
http://hpps.kbsplit.hr/hpps-2011/pdf/dok30.pdf

nazalna kanila (dvorogi nosni kateter)
http://www.resevalci.org/casopis/01_02-2006/03_Crnic_kisik_1...

Humidified high flow nasal prong (cannula) oxygen therapy is a method for providing oxygen and continuous positive airway pressure (CPAP)
http://www.rch.org.au/picu/about_us/High_Flow_Nasal_Prong_HF...
Selected response from:

ipv
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jednokratne nosnice / kratki binazalni nastavciNikola Bijelić, MD, PhD
3 +1nazalni nastavakipv
4Nazalna račva
Davor Ivic


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nazalna račva


Explanation:
ili nosna možda

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 95

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jednokratne nosnice / kratki binazalni nastavci


Explanation:
Radi se o malom plastičnom nastavku za kisik koji se stavlja u nosnice pacijenta.


Vidjeti http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...
(kartica 237 u dokumentu)

Example sentence(s):
  • BUBLE CPAP-Nasal prong - jednokratne nosnice najmanje BC 3020
  • Načini primjene neinvazivne ventilacije (...) Za nosni se CPAP najčešće koriste kratki binazalni nastavci (engl. prongs).

    Reference: http://hpps.kbsplit.hr/hpps-2011/pdf/dok30.pdf
Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: hehe, tu smo negdje :)
21 mins
  -> Da, hvala... :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nazalni nastavak


Explanation:
ili nazalna kanila

Za nosni se CPAP najčešće koriste kratki binazalni nastavci (engl. prongs).
kratki nosni nastavci
short bi-nasal prongs
http://hpps.kbsplit.hr/hpps-2011/pdf/dok30.pdf

nazalna kanila (dvorogi nosni kateter)
http://www.resevalci.org/casopis/01_02-2006/03_Crnic_kisik_1...

Humidified high flow nasal prong (cannula) oxygen therapy is a method for providing oxygen and continuous positive airway pressure (CPAP)
http://www.rch.org.au/picu/about_us/High_Flow_Nasal_Prong_HF...

ipv
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 94
Grading comment
Hvala vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bijelić, MD, PhD: Slažem se za nastavak, ali ne i za kanilu, koliko znam, kanila je cijela dugačka cjevčica kojom se dovodi kisik, a ovi nastavci se odnose samo na onaj kratki dio koji se nalazi neposredno ispod nosa i ulazi u nos.
21 mins
  -> Hvala. Da, ali nastavci, vjerojatno znate, "izrastaju" (kako sam samo ovo smislila? :)) iz cjevčice..