KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

Department of Health Access

Croatian translation: Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Department of Health Access
Croatian translation:Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti
Entered by: Farisa

15:34 Nov 23, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Department of Health Access
Health Connect will be housed in X’s Department of Health Access in the Agency of Human Services
Farisa
Bosnia and Herzegovina
Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti
Explanation:
Na linku kojeg sam gore navela (http://www.greenmountaincare.org/sites/gmc/files/1gmc-newsle... vidim da
VHAP = Vermont Health Access Plan (ostaje u originalu)

DEPARTMENT OF HEALTH ACCESS =
ODJEL ZA PRISTUP ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI

Politika EU na području zdravstva zamišljena je kao nadopuna nacionalnim politikama.
Odjel Europske komisije koji se bavi područjem zdravstva je Directorate General for Health & Consumers SANCO.
Ministri zdravstva zemalja članica EU razgovarali su o programu EU za područje zdravstva za razdoblje 2014-'20. i odredili prioritete. To su: stvaranje inovativnih i održivih zdravstvenih sustava; POVEĆANJE PRISTUPA BOLJOJ I SIGURNIJOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI svih građana EU; promicanje zdravlja

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/-projek...

... CJELOVITOG PRISTUPA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI ...
http://neuron.mefst.hr/docs/katedre/med_humanistika/Medicina...

... Načelo cjelovitog PRISTUPA primarne ZDRAVSTVENE ZAŠTITE osigurava se ...
http://www.institutzasigurnost.hr/propisi/P-44.pdf

Zdravstvena zastita gradjana u Federaciji provodi se na nacelima sveobuhvatnosti, kontinuiranosti, dostupnosti i cjelovitog PRISTUPA U PRIMARNOJ, a specijaliziranog pristupa u specijalisticko-konsultativnoj i bolnickoj ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI.

http://www.fbihvlada.gov.ba/bosanski/zakoni/1997/zakoni/o zd...

Osobe zdravstveno osigurane u različitim entitetima, kao i u kantonima imaju razičita prava i razičit pristup zdravstvenoj zaštiti,
čak i ako plaćaju iste iznose doprinosa.

http://www.coe.int/t/dg3/sscssr/Source/Leganal_bh_bh.pdf

Sva djeca nemaju jednak pristup zdravstvenoj zaštiti - Dnevni List
Prema riječima ombudsmana za ljudska prava u BiH Jasminke Džumhur, djeca ne uživaju jednak PRISTUP U ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI na način kako je to utvrđeno u Konvenciji o pravima djeteta, a to ovisi u kojem dijelu BiH žive te je to posebno izraženo u Federaciji ovisno od županije do županije.

http://www.dnevni-list.ba/index.php?option=com_content&view=...
Selected response from:

Lea Lozančić
Italy
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti
Lea Lozančić
4odjel za pristup zdravstvu / odjeljenje za zdravstvo i ostae usluge
Lea Lozančić
4odjel za zdravstvenu zaštitu
The word
Summary of reference entries provided
publicly funded health insurance programs
Gordana Sujdovic

  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
department of health access
odjel za zdravstvenu zaštitu


Explanation:
U našem sustavu postoji UPRAVNI ODJEL ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU I SOCIJALNU SKRB.
Evo primjeri iz dva grada:
http://www.varazdinska-zupanija.hr/index.php/uo-za-zdravstve...
http://www.split.hr/Default.aspx?sec=334


Opis djelovanja ovakvih odjela je identičan onome što tu stoji:
Health access (...) expand access to health services for low-and moderate-income families...provide assistance to individuals trying to access public health programs
http://www.ncjustice.org/?q=health

The word
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
department of health access
odjel za pristup zdravstvu / odjeljenje za zdravstvo i ostae usluge


Explanation:
Strategija razvoja Brčko Distrikta BiH - Ekonomski fakultet
http://www.ef.untz.ba/web/dokumenti/strategija_razvoja_brcko...
Odjeljenje za zdravstvo

Predstavnici UNICEF-a BiH razgovarali su, u okviru posjete Distriktu, sa šefom Odjeljenja za zdravstvo i ostale usluge Vlade Brčko distrikta BiH Admirom Čandićem.
Na sastanku je bilo riječi o dosadašnjim projektima koje provodi ovo odjeljenje, a u koje je uključen UNICEF kao i o radu Odjeljenja uopće, s posebnim naglaskom na socijalnu i zdravstvenu zaštitu djece i invalidnih osoba.
Saradnja između OC "Vermont" i Slobomir P Univerz

http://www.infobrcko.com/vijesti-bih/institucije/1738-predst...

Potrebe korisnika za zdravstvenom zaštitom ostaju nezadovoljene i u slučajevima kada zdravstveno osigurani korisnici moraju platiti premiju ili markicu na godišnjem nivou da se ne bi plaćala participacija ili da bi se plaćala manja participacija za ljekarske preglede, vađenje nalaza i nabavku lijekova sa esencijalne liste. Ali također i onda kada kupovina lijekova, ortopedskih pomagala i sanitarnih sprava, predstavlja stavku na koju odlazi veći dio kućnog
budžeta ili stavku koja ga uveliko premašuje. Osim toga, određenom dijelu korisnika nedostupne ostaju i terapije koje se provode van njihovog mjesta boravka, jer putni troškovi predstavljaju nepremostivu prepreku. Pri čemu nedostatak saradnje i koordinacije između CSR i Zavoda za zdravstveno osiguranje Federacije BiH i Odjeljenja za zdravstvo i ostale usluge BD smanjuje dostupnost zdravstvene zaštite korisničkim porodicama.

http://www.unicef.org/bih/ba/Izvjestaj_BH_web.pdf

http://www.dei.gov.ba/dokumenti/default.aspx?id=9456&langTag...

Odjeljenje za zdravstvo i ostale usluge obavlja stručne, administrativne i ostale dužnosti iz nadležnosti Vlade koje se odnose na:
- Sprovođenje zakona i propisa nadležnih tijela institucija BiH i Distrikta iz oblasti zdravstva i ostalih usluga pod nadzorom i uputstvima gradonačelnika;
- Zaštitu zdravlja stanovništva i funkcionisanje institucija zdravstvene zaštite u Distriktu;Socijalnu pomoć i socijalnu zaštitu građana, a posebno starih, mentalno i fizički hendikepiranih osoba kao i braka, porodice i djece;
- Planiranje akcije koje treba poduzeti u slučaju ugroženosti zdravlja građana, kao i javnih zdravstvenih kampanja;
- Ostale dužnosti iz nadležnosti ovog odjeljenja u skladu sa zakonom i propisima BiH i Skupštine, ili naložene od strane gradonačelnika.

http://www.bdcentral.net/index.php/ba/odjeljenja-vlade-brko-...

Kada su u pitanju PSI, urađeno ih je ukupno 13 i to: deset (10) sa predstavnicima kantonalnih ministarstava rada i socijalne politike u Federaciji BiH i tri (3) sa predstavnicima CSR / Pododjeljenja za socijalnu zaštitu BD. Dubinski intervjui, njih četiri (4), provedeni su sa predstavnicima Federalnog ministarstva rad a i socijalne politike, Federalnog ministarstva zdravstva, Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke, te Odjeljenja za zdravstvo i ostale usluge BD.

Sa organizacijama Vermont i Proni suraĎujemo u prevenciji mladalačkog prestupništva i primjeni alternativnih modela postupanja (pronalazak zapošljavanja, organizacije slobodnog
vremena, određene edukacije). (PSI, predstavnica Pododjeljenja za socijalnu zaštitu BD).

http://fmrsp.gov.ba/s/images/stories/Analiza potreba djece i...

http://www.greenmountaincare.org/sites/gmc/files/1gmc-newsle...

Vermont Brčko
Tokom cjelokupnog perioda implementacije projekat ima podršku Vlade Brčko Distrikta – Odjeljenja za obrazovanje, Vlade RS, Vlade Federacije BiH i Svjetske zdravstvene organizacije.

http://vermontbrcko.com/index.php?option=com_content&view=ca...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-23 18:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

Na linku kojeg sam gore navela (http://www.greenmountaincare.org/sites/gmc/files/1gmc-newsle... vidim da
VHAP = Vermont Health Access Plan (ostaje u originalu)

Možda da stavite Department of Health Access = Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-11-23 20:24:03 GMT)
--------------------------------------------------

DEPARTMENT OF HEALTH ACCESS =
ODJEL ZA PRISTUP ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI

Politika EU na području zdravstva zamišljena je kao nadopuna nacionalnim politikama.
Odjel Europske komisije koji se bavi područjem zdravstva je Directorate General for Health & Consumers SANCO.
Ministri zdravstva zemalja članica EU razgovarali su o programu EU za područje zdravstva za razdoblje 2014-'20. i odredili prioritete. To su: stvaranje inovativnih i održivih zdravstvenih sustava; POVEĆANJE PRISTUPA BOLJOJ I SIGURNIJOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI svih građana EU; promicanje zdravlja

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/-projek...

... CJELOVITOG PRISTUPA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI ...
http://neuron.mefst.hr/docs/katedre/med_humanistika/Medicina...

... Načelo cjelovitog PRISTUPA primarne ZDRAVSTVENE ZAŠTITE osigurava se ...
http://www.institutzasigurnost.hr/propisi/P-44.pdf

Zdravstvena zastita gradjana u Federaciji provodi se na nacelima sveobuhvatnosti, kontinuiranosti, dostupnosti i cjelovitog PRISTUPA U PRIMARNOJ, a specijaliziranog pristupa u specijalisticko-konsultativnoj i bolnickoj ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI.

http://www.fbihvlada.gov.ba/bosanski/zakoni/1997/zakoni/o zd...

Osobe zdravstveno osigurane u različitim entitetima, kao i u kantonima imaju razičita prava i razičit pristup zdravstvenoj zaštiti,
čak i ako plaćaju iste iznose doprinosa.

http://www.coe.int/t/dg3/sscssr/Source/Leganal_bh_bh.pdf

Sva djeca nemaju jednak pristup zdravstvenoj zaštiti - Dnevni List
Prema riječima ombudsmana za ljudska prava u BiH Jasminke Džumhur, djeca ne uživaju jednak PRISTUP U ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI na način kako je to utvrđeno u Konvenciji o pravima djeteta, a to ovisi u kojem dijelu BiH žive te je to posebno izraženo u Federaciji ovisno od županije do županije.

http://www.dnevni-list.ba/index.php?option=com_content&view=...


    Reference: http://dvha.vermont.gov/organizational-information
    Reference: http://humanservices.vermont.gov/
Lea Lozančić
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 28

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
department of health access
Odjel za pristup zdravstvenoj zaštiti


Explanation:
Na linku kojeg sam gore navela (http://www.greenmountaincare.org/sites/gmc/files/1gmc-newsle... vidim da
VHAP = Vermont Health Access Plan (ostaje u originalu)

DEPARTMENT OF HEALTH ACCESS =
ODJEL ZA PRISTUP ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI

Politika EU na području zdravstva zamišljena je kao nadopuna nacionalnim politikama.
Odjel Europske komisije koji se bavi područjem zdravstva je Directorate General for Health & Consumers SANCO.
Ministri zdravstva zemalja članica EU razgovarali su o programu EU za područje zdravstva za razdoblje 2014-'20. i odredili prioritete. To su: stvaranje inovativnih i održivih zdravstvenih sustava; POVEĆANJE PRISTUPA BOLJOJ I SIGURNIJOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI svih građana EU; promicanje zdravlja

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/-projek...

... CJELOVITOG PRISTUPA U PRIMARNOJ ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI ...
http://neuron.mefst.hr/docs/katedre/med_humanistika/Medicina...

... Načelo cjelovitog PRISTUPA primarne ZDRAVSTVENE ZAŠTITE osigurava se ...
http://www.institutzasigurnost.hr/propisi/P-44.pdf

Zdravstvena zastita gradjana u Federaciji provodi se na nacelima sveobuhvatnosti, kontinuiranosti, dostupnosti i cjelovitog PRISTUPA U PRIMARNOJ, a specijaliziranog pristupa u specijalisticko-konsultativnoj i bolnickoj ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI.

http://www.fbihvlada.gov.ba/bosanski/zakoni/1997/zakoni/o zd...

Osobe zdravstveno osigurane u različitim entitetima, kao i u kantonima imaju razičita prava i razičit pristup zdravstvenoj zaštiti,
čak i ako plaćaju iste iznose doprinosa.

http://www.coe.int/t/dg3/sscssr/Source/Leganal_bh_bh.pdf

Sva djeca nemaju jednak pristup zdravstvenoj zaštiti - Dnevni List
Prema riječima ombudsmana za ljudska prava u BiH Jasminke Džumhur, djeca ne uživaju jednak PRISTUP U ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI na način kako je to utvrđeno u Konvenciji o pravima djeteta, a to ovisi u kojem dijelu BiH žive te je to posebno izraženo u Federaciji ovisno od županije do županije.

http://www.dnevni-list.ba/index.php?option=com_content&view=...


    Reference: http://dvha.vermont.gov/organizational-information
    Reference: http://humanservices.vermont.gov/
Lea Lozančić
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala




Reference comments


1 hr
Reference: publicly funded health insurance programs

Reference information:
ovha.vermont.gov/‎
Responsible for the management of Vermont's publicly funded health insurance programs.

Gordana Sujdovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12