KudoZ home » English to Croatian » Medical (general)

spigot

Croatian translation: čep konusnog oblika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spigot
Croatian translation:čep konusnog oblika
Entered by: Domagoj

10:43 Aug 26, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: spigot
Use a sterile catheter spigot.
Domagoj
čep
Explanation:
Sve zahvate oko katetera (previjanje, izmjena sistema za infuziju, vađenje krvi, primjenu terapije) obavljati tako da se izbjegne onečišćenje katetera i sistema. Pri tome koristiti sterilne čepove, ne dodirivati nezaštićeni otvor katetera te zamijeniti sistem za infuziju ako se onečisti. Nakon vađenja krvi kateter kao i konektor isprati fiziološkom otopinom. Ostaci krvi su pogodno mjesto za naseljavanje uzročnika infekcije, te tako može doći do bakterijemije i sepse. Ne preporuča se davanje krvi na CVK.
http://www.hkms.hr/data/1384175408_398_mala_ZNJ Kirurskih bo...

http://www.penninehealthcare.co.uk/medical-devices/gastroent...

http://www.pahsco.com.tw/product_detail-152
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zatvarač za kateter
Maja Stojanović
2 +1čep
Ratko Rebic


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
čep


Explanation:
Sve zahvate oko katetera (previjanje, izmjena sistema za infuziju, vađenje krvi, primjenu terapije) obavljati tako da se izbjegne onečišćenje katetera i sistema. Pri tome koristiti sterilne čepove, ne dodirivati nezaštićeni otvor katetera te zamijeniti sistem za infuziju ako se onečisti. Nakon vađenja krvi kateter kao i konektor isprati fiziološkom otopinom. Ostaci krvi su pogodno mjesto za naseljavanje uzročnika infekcije, te tako može doći do bakterijemije i sepse. Ne preporuča se davanje krvi na CVK.
http://www.hkms.hr/data/1384175408_398_mala_ZNJ Kirurskih bo...

http://www.penninehealthcare.co.uk/medical-devices/gastroent...

http://www.pahsco.com.tw/product_detail-152


Ratko Rebic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: u načelu da ali mislim da se mora naglasiti i oblik tog čepa kao neki tuljac, dakle čep/zatvarač konusnog oblika
20 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zatvarač za kateter


Explanation:
Spigot (catheter stopper) je zatvarač za kateter konusnog oblika sličan ulaznom konektoru.

http://www.ekapija.com/website/en/page/325624/SUPPLY-OF-SANI...
JAVNI POZIV za prikupljanje ponuda
partija 11 - PVC nelaton sa povijenim vrhom i zatvarač za kateter

http://www.vojvodinalek.com/doc/Kruuse proizvodi.pdf
KATETER SA ZATVARAČEM

http://www.almbih.gov.ba/_doc/m-sredstva/regms.pdf?123
Catheter stopper-spigot - zatvarač za kateter

http://www.scribd.com/doc/51914816/CENOVNIK-OD-14-07-2010
KONUSNI ZATVARAČ ZA KATETER

Maja Stojanović
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ja ovdje ne vidim niti jednu poveznicu koja je na hrvatskom jeziku. Obratite pažnju na jezični par, molim Vas.