KudoZ home » English to Croatian » Medical: Health Care

Aborted attempt

Croatian translation: prekinut pokušaj samoubojstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Aborted attempt
Croatian translation:prekinut pokušaj samoubojstva
Entered by: A.Đapo

09:32 Dec 14, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Aborted attempt
opet skala procjene
Aborted attempt: event in which the subject comes close to attempting suicide but stops himself/herself from starting the act and thus experiences no injury. (When person begins to take steps toward making a suicide attempt, but stops themselves before they actually have engaged in any self-destructive behavior).
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
prekinut pokušaj samoubojstva
Explanation:
prijedlog...
Selected response from:

meggyy
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
ovo su mu potvrdili ljekari kao najbolji opis. hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2odustati od pokušaja samoubojstvadugic zoran
5neuspjeli pokušaj samoubistva
Kornelija Halkic
4prekinut pokušaj samoubojstvameggyy
2neuspješan pokušaj samobojstvaxxxhrvatski


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
aborted attempt
neuspješan pokušaj samobojstva


Explanation:
Poštovana,
Mislim da je moguće: "neuspješan pokušaj samobojstva".

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2010-12-14 10:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

neuspjeli pokušaj samoubojstva

xxxhrvatski
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
aborted attempt
odustati od pokušaja samoubojstva


Explanation:
u duhu je jezika, samoubojstvo ne može biti uspešno ili neuspešno...

dugic zoran
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bilanda Ban
9 mins

agree  Biserka Tomljenović
39 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aborted attempt
neuspjeli pokušaj samoubistva


Explanation:
Neuspjeli pokušaj samoubistva treba uzeti vrlo ozbiljno i takvoj osobi treba pružiti pomoć, jer takve osobe najčešće pokušavaju dok ne uspiju.
http://bs.wikipedia.org/wiki/Samoubistvo

Ljekar mora preduzeti mjere spašavanja života pacijentu koji je bez svijesti i nakon neuspjelog pokušaja samoubistva.
čl.20
www.kc-bl.com/docs/KODEKS.pdf

Tome bi trebalo dodati i broj tentamen suicidii, kako se latinski naziva neuspjeli pokušaj suicida, a on je čak dvaput veći od realiziranih suicida.

--------------------------------------------------
Note added at 9 Stunden (2010-12-14 19:26:09 GMT)
--------------------------------------------------

Oprostite... nisam obratila pažnju na jezični par, pa odgovorih na bosanskom jeziku.
Dakle, samoubojstvo umjesto samoubistvo.


    Reference: http://www.nacional.hr/clanak/13665/sve-vise-mladih-ubija-se...
Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aborted attempt
prekinut pokušaj samoubojstva


Explanation:
prijedlog...

meggyy
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ovo su mu potvrdili ljekari kao najbolji opis. hvala