KudoZ home » English to Croatian » Medical: Health Care

Physicians and medical doctors

Croatian translation: liječnici opće prakse i specijalisti


18:29 Nov 14, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / User manual
English term or phrase: Physicians and medical doctors
U tekstu se nabrajaju kao dvije različite kategorije.
Hvala za pomoć!
Tina Petricic
Croatia
Croatian translation:liječnici opće prakse i specijalisti
Explanation:
Prijedlog
Selected response from:

Davor Ivic
Croatia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lijecnik i X. Y. dr. med. (lijecnik sa zavrsenim studijem medicine)Marijan Dr. Spoljar
4 +1liječnici
drazenborcic
4liječnici opće prakse i specijalisti
Davor Ivic
4liječnici i doktori medicineStraight Edge


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
physicians and medical doctors
liječnici i doktori medicine


Explanation:
ja bi ovako

Straight Edge
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala za prijedlog


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
physicians and medical doctors
liječnici opće prakse i specijalisti


Explanation:
Prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 23

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
physicians and medical doctors
liječnici


Explanation:
Čemu prenositi distinkciju koja u hrvatskom ne postoji? U nas su to, bilo u anglosaksonskom svijetu razlike ili ne, jednostavno liječnici.

drazenborcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Slažem se, no u tekstu se razlikuju i nabrajaju kao dvije zasebne, različite skupine s različitim odgovornostima koje nisu definirane u toj mjeri da bi se mogla odrediti terminološka odnosno akademska razlika!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bijelić, MD, PhD
13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
physicians and medical doctors
lijecnik i X. Y. dr. med. (lijecnik sa zavrsenim studijem medicine)


Explanation:
Osim lijecnika sa zavrsenim studijem medicine (= doktor medicine = dr. med.) postoje i lijecnici koji su zavrsili dodatni doktorski studij u obliku dodatnog studija medicine upotpunjenog doktorskim studijem u trajanju od otprilike tri godine, te se njima dodijeljuje titula u obliku dr. sc., to jest doktor (medicinskih) znanosti, kao sto je to na primjer dr. sc. X. Y. dr. med.

Marijan Dr. Spoljar
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Čaprić: tj. završenim doktorskim studijem medicine
6 days