KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

beading effect

Croatian translation: efekt lotusova lista


10:20 Nov 19, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: beading effect
The water and grease-repellent coating delivers a strong
beading effect that significantly simplifies cleaning.
Mirna Herman Baletić
Croatia
Croatian translation:efekt lotusova lista
Explanation:
U priloženoj datoteci se također spominje isti efekt, a postoji i slika, na kojoj se vidi kako to izgleda...
Selected response from:

Kristina Orsic Manojlovic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2efekt lotusova lista
Kristina Orsic Manojlovic
4 -1beading efekt / efekt
Tidza


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
efekt lotusova lista


Explanation:
U priloženoj datoteci se također spominje isti efekt, a postoji i slika, na kojoj se vidi kako to izgleda...


    Reference: http://hrcak.srce.hr/file/19669
Kristina Orsic Manojlovic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: Evo i zanimljivog objašnjenja: http://www.poslovni.hr/42770.aspx http://www.vjesnik.hr/Pdf/2006\12\29\29A29.PDF
22 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
8 days

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
beading efekt / efekt


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-19 11:21:48 GMT)
--------------------------------------------------

napisala sam gore efekt lotusovog lista ali nije se pokazalo u naslovu...u svakom slucaju, imate referencu koju sam vam navela gdje stoji "Beading" efekt, odnosno efekt lotusova lista


    Reference: http://hrcak.srce.hr/file/19669
Tidza
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kristina Kolic: ne može se koristiti engleski termin "beading", a link i prijevod koje ste dodali sat vremena kasnije kolegica Kristina je već ranije navela...
22 hrs
  -> Ma u redu je, kada sam stavljala ovaj link, nije bilo nikakvog odgovora, zato mi je bilo i cudno. Onda se izvinjavam ako kolegica ipak nije prekopirala link koji sam nasla, jer to mi se ranije dogadjalo. Honest mistake! Sorry!