KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

hard carrying case

Croatian translation: čvrsti transportni kovčeg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hard carrying case
Croatian translation:čvrsti transportni kovčeg
Entered by: Dinap

21:17 Aug 30, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / medical devices
English term or phrase: hard carrying case
kutija u kojoj se nosi analizator krvi, trebam prikladnu formulaciju
Dinap
Croatia
čvrsti transportni kovčeg
Explanation:

... jedna od varijanti

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-08-31 07:37:14 GMT)
--------------------------------------------------

Isporuka u čvrstom i laganom transportnom kovčegu. U skladu s politikom unapređenja proizvoda SKF zadržava pravo promjene sadržaja kompleta bez prethodne ...
www.skf.com/files/867107.pdf - Similar
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kućište za transport
fortuna-cro
3 +2čvrsti transportni kovčegbonafide1313
4prijenosni (metalni/tvrdi) kovčeg/kućište
Paris Team
Summary of reference entries provided
tvrdi (profesionalni) kofer
Darko Kolega

Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kućište za transport


Explanation:
Prijedlog: kućište za transport ili prenosiva zaštitna kutija.

fortuna-cro
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua 5B: prenosiva zaštitna kutija mi je OK.
2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prijenosni (metalni/tvrdi) kovčeg/kućište


Explanation:
Ako je tvrdi(hard) vjerojatno je metalni. Ili navesti od kojeg je materijala.

Example sentence(s):
  • Isporučuje se u metalnom prijenosnom kovčegu.

    Reference: http://www.agrolim.hr/assets/pdf/ridgid/dijamantno_busenje_r...
Paris Team
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 55

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
čvrsti transportni kovčeg


Explanation:

... jedna od varijanti

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-08-31 07:37:14 GMT)
--------------------------------------------------

Isporuka u čvrstom i laganom transportnom kovčegu. U skladu s politikom unapređenja proizvoda SKF zadržava pravo promjene sadržaja kompleta bez prethodne ...
www.skf.com/files/867107.pdf - Similar

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 92
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Kolega: ma da, koji me kofer spopao??; pun mi je kovčeg...
1 hr
  -> Hvala :)

agree  ipv
2 days4 hrs
  -> Hvala :)




Reference comments


18 mins
Reference: tvrdi (profesionalni) kofer

Reference information:
za posebne namjene (profesionalni k. i sl.)

Darko Kolega
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 81