KudoZ home » English to Croatian » Medical: Instruments

male bag mount fitting

Croatian translation: muška spojnica za postavljanje vrećice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:male bag mount fitting
Croatian translation:muška spojnica za postavljanje vrećice
Entered by: Darko Kolega

19:17 Aug 31, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Tlakomjer
English term or phrase: male bag mount fitting
Attach the end with the filter to the 22mm male bag mount
fitting on the anesthesia machine absorber
Darko Kolega
Croatia
muška spojnica za postavljanje vrećice
Explanation:

ili muška spojnica za postavljanje vrećice spremnika
male fitting – (reservoir) bag mount

http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/metrology/2431...

muška ravna spojnica, heksagonalna, BSPT i metrički navoj ... www.bertid.hr/grupaprint.asp?Grupa=G 02A&p1...

Kompletni sustav muških i ženskih spojnica. Jednostavno spajanje. www.inaqua.hr/_upload/2010/DB_spojnice.pdf

reservoir bag
a component of an anesthesia machine in which gas accumulates, forming a reserve supply of gas for use during manual control of ventilation. ...
medical-dictionary.thefreedictionary.com/reservoir+bag

c) A reservoir for gas, in the form of a bag or a corrugated tube to meet the peak ... Reservoir bag with expiratory port, but no expiratory valve. ...
www.capnography.com/Circuits/breathingcircuits.htm

... omogućavaju kruženje plina od ekpiratornog do inspiratornog kraka ... spremnik iza balona (reservoir bag) je zapravo pomoć pri ventilaciji i ... a ako je pretjeran izlazna valvula ispušta višak svježeg plina u okoliš ...
anestezija.org/index.php/Ventilacijski_sustavi

http://anestezija.org/index.php/Anesteziološki_strojevi

Nizak CL - Nisam sigurna za vrećicu, uglavnom se pominje reservoir bag. Ostaje da se postavi, namjesti ili montira:)
Selected response from:

Gordana Sujdovic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1muška spojnica za postavljanje vrećice
Gordana Sujdovic
2uvojnik za pričvršćivanje vrećice
Dejan Škrebić


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uvojnik za pričvršćivanje vrećice


Explanation:
Mnogo bi pomoglo ako bi bila kakva prateća ilustracija. Izraz „male mount“ sam sretao kod dijelova uređaja koji se pričvršćuju „vanjskim navojima“. Na primjer, objektiv fotoaparata kada se pričvršćuje na sebi ima ispupčene navoje koji ulaze u udubljene navoje na tijelu aparata. Ovi ispupčeni navoji se preciznije (mada rjeđe) zovu uvojnici, valjda zato što se uvijaju u one druge.

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 25

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
muška spojnica za postavljanje vrećice


Explanation:

ili muška spojnica za postavljanje vrećice spremnika
male fitting – (reservoir) bag mount

http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/metrology/2431...

muška ravna spojnica, heksagonalna, BSPT i metrički navoj ... www.bertid.hr/grupaprint.asp?Grupa=G 02A&p1...

Kompletni sustav muških i ženskih spojnica. Jednostavno spajanje. www.inaqua.hr/_upload/2010/DB_spojnice.pdf

reservoir bag
a component of an anesthesia machine in which gas accumulates, forming a reserve supply of gas for use during manual control of ventilation. ...
medical-dictionary.thefreedictionary.com/reservoir+bag

c) A reservoir for gas, in the form of a bag or a corrugated tube to meet the peak ... Reservoir bag with expiratory port, but no expiratory valve. ...
www.capnography.com/Circuits/breathingcircuits.htm

... omogućavaju kruženje plina od ekpiratornog do inspiratornog kraka ... spremnik iza balona (reservoir bag) je zapravo pomoć pri ventilaciji i ... a ako je pretjeran izlazna valvula ispušta višak svježeg plina u okoliš ...
anestezija.org/index.php/Ventilacijski_sustavi

http://anestezija.org/index.php/Anesteziološki_strojevi

Nizak CL - Nisam sigurna za vrećicu, uglavnom se pominje reservoir bag. Ostaje da se postavi, namjesti ili montira:)


Gordana Sujdovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 64
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: tako je
8 hrs