KudoZ home » English to Croatian » Medical: Pharmaceuticals

gauntlet

Croatian translation: kemijske zaštitne rukavice (koje štite nižu zalakticu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gauntlet
Croatian translation:kemijske zaštitne rukavice (koje štite nižu zalakticu)
Entered by: Dinap

15:17 Nov 10, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / pharmaceuticals
English term or phrase: gauntlet
vrsta zaštitnih rukavica u kemijskoj industriji
Dinap
Croatia
kemijske zaštitne rukavice (koje štite nižu zalakticu)
Explanation:
Gauntlet označava kemijsku zaštitnu rukavicu koja štiti nižu zalakticu. Prvi link na tražilici, 13 stranica PowerPoint prezentacije:
https://www.google.com/search?q=kemijske rukavice podlaktica...
Gauntlet: Pruža ista svojstva kao sigurnosna manšeta, plus dodatnu zaštitu za nižu zalakticu. Dopušta maksimalno kretanje zalaktice.

Poznata kao ˝kemijska zaštitna rukavica˝ ili samo ˝kemijska rukavica˝.
http://foerch.me/articles/a6613c23-161d-460a-bdf4-feb865c408...
http://www.inge.hr/?Stranica=proizvodi
http://zastitnaoprema.net/index.php/cPath/59?osCsid=48a5e3b1...

Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
Hvala to su rukavice do lakta dakle malo dublje od standardnih rukavica
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kemijske zaštitne rukavice (koje štite nižu zalakticu)
Ratko Rebic
4tanka (fina) (zaštitna) rukavica
Davor Ivic


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tanka (fina) (zaštitna) rukavica


Explanation:
nekad se koristilo kao izraz za onu finu gospodsku bijelu rkavicu kija se bacala u lice kao izazov na dvoboj.
U svakom slučaju gaunt ovdje stoji za fino, nježno tanko, osjetljivo...

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: http://www.thefreedictionary.com/gauntlet
11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kemijske zaštitne rukavice (koje štite nižu zalakticu)


Explanation:
Gauntlet označava kemijsku zaštitnu rukavicu koja štiti nižu zalakticu. Prvi link na tražilici, 13 stranica PowerPoint prezentacije:
https://www.google.com/search?q=kemijske rukavice podlaktica...
Gauntlet: Pruža ista svojstva kao sigurnosna manšeta, plus dodatnu zaštitu za nižu zalakticu. Dopušta maksimalno kretanje zalaktice.

Poznata kao ˝kemijska zaštitna rukavica˝ ili samo ˝kemijska rukavica˝.
http://foerch.me/articles/a6613c23-161d-460a-bdf4-feb865c408...
http://www.inge.hr/?Stranica=proizvodi
http://zastitnaoprema.net/index.php/cPath/59?osCsid=48a5e3b1...



Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala to su rukavice do lakta dakle malo dublje od standardnih rukavica

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic: ...jedino se zalaktica u vrijeme kada sam učio anatomiju zvala podlakticom, no to nije predmet pitanja.
1 hr
  -> Dražene, hvala na agree-u! I meni je bio malo čudan taj naziv iz izvora, pa sam prije odgovaranja ipak provjerio, for just in case :) Evo izvora za ˝zalakticu˝:http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search Osobno mi se isto više sviđa ˝podlaktica˝.

agree  bonafide1313
19 hrs
  -> Veliko hvala, kolegice!

neutral  PeregrineFalcon: podlaktica a ne zalaktica, ovaj liberov jezični portal kao i njihovi rječnici su najgore smeće. Evo linka na Strunu: http://struna.ihjj.hr/search-do/?q=podlaktica#container
19 hrs