KudoZ home » English to Croatian » Metrology

linear-acceleration collision cell

Croatian translation: ionizator/sudarna ćelija s linearnim ubrzanjem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linear-acceleration collision cell
Croatian translation:ionizator/sudarna ćelija s linearnim ubrzanjem
Entered by: Dubravka Hrastovec

09:30 Apr 23, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metrology / LC/MS systems
English term or phrase: linear-acceleration collision cell
(...) high-pressure, linear-acceleration collision cell optimizes MS/MS fragmentation while eliminating crosstalk.
Dubravka Hrastovec
Croatia
čestica sudara s linearnim ubrzanjem
Explanation:
samo prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-04-23 09:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6T...

Kratica bi bila LINAC ali to je

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-04-23 09:54:44 GMT)
--------------------------------------------------

linearni akcelerator čestica

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-04-23 10:27:05 GMT)
--------------------------------------------------

collision cell je dio masenog spektrometra gdje se odvijaju sudari ispitivanih čestica sa molekulama inertnog plina. To se stručno zove kvadropol Q2. www.biosistemi.hr odn. http://en.wikipedia.org/wiki/Collision-induced_dissociation.

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-04-23 10:29:02 GMT)
--------------------------------------------------

ponegdje se kaže i reaction cell, dakle kao nekakav reaktor odn. ćelija sudara

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 10:39:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ionizator ,jer se tu zapravo odvija srž procesa.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Masena_spektrometrija.
Kvadrupol ostavljaš tako kako je.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 10:41:53 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle uređaj se sastoji od ionizatora, analizatora i detektora.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-23 11:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

Još jedan koristan link koji potkrepljuje ovo što smo iznijeli gore:
http://jbt.abrf.org/cgi/content/full/16/2/83
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sudarna celija linearne akceleracije
Mike Lovric
2čestica sudara s linearnim ubrzanjemDinap


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
čestica sudara s linearnim ubrzanjem


Explanation:
samo prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-04-23 09:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6T...

Kratica bi bila LINAC ali to je

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-04-23 09:54:44 GMT)
--------------------------------------------------

linearni akcelerator čestica

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-04-23 10:27:05 GMT)
--------------------------------------------------

collision cell je dio masenog spektrometra gdje se odvijaju sudari ispitivanih čestica sa molekulama inertnog plina. To se stručno zove kvadropol Q2. www.biosistemi.hr odn. http://en.wikipedia.org/wiki/Collision-induced_dissociation.

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2008-04-23 10:29:02 GMT)
--------------------------------------------------

ponegdje se kaže i reaction cell, dakle kao nekakav reaktor odn. ćelija sudara

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 10:39:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ionizator ,jer se tu zapravo odvija srž procesa.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Masena_spektrometrija.
Kvadrupol ostavljaš tako kako je.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-23 10:41:53 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle uređaj se sastoji od ionizatora, analizatora i detektora.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-23 11:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

Još jedan koristan link koji potkrepljuje ovo što smo iznijeli gore:
http://jbt.abrf.org/cgi/content/full/16/2/83


Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Hvala, Majo. Sporan dio sintagme mi je 'collision cell', a ne linearno ubrzanje.

Asker: E, sad si mi pomogla! :-) Kvadropol (ili kvadrupol) također imam u tekstu, ali nisam znala što je collision cell. ;-)


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sudarna celija linearne akceleracije


Explanation:
Radise o celiji, fizickoj lokaciji u spektrometru - (Q2) nakon Q1 a prije Q3. Znaci, Q1 jefilter mase u kom se odabrana cestica ubrzava u Q2 s visim tlakom te se cestice sudaraju sa neutralnom masom (plinom) te se fragmentiraju. Sami fragmenti se tada izbacuju u Q3 u kojem se vrsi analiza detektorima.

Mike Lovric
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Mike, hvala Vam. Najradije bih bodove dala i Vama.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dinap: to je ionizator tj. Q2, sad po novijem mislim da se koriste pojmovi ubrzanje odnosne ubrzivač
1 hr