KudoZ home » English to Croatian » Military / Defense

range cadre

Croatian translation: osoblje streljane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:range cadre
Croatian translation:osoblje streljane
Entered by: eleonora_r

22:56 Jan 17, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: range cadre
Place all magazines face up to be inspected by range cadre.
eleonora_r
osoblje streljane
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o nekoj streljani.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-01-17 23:17:11 GMT)
--------------------------------------------------

ili djelatnici

Streljački djelatnici savjetuju klubu kupovinu standardne zračne puške. Iako je u početku bilo velikih protivnika u samom klubu ...

www.zelenbor.hr/povijest/povijest.html - 9k -

Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2osoblje streljanesazo
3kadar strelišta
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
osoblje streljane


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o nekoj streljani.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-01-17 23:17:11 GMT)
--------------------------------------------------

ili djelatnici

Streljački djelatnici savjetuju klubu kupovinu standardne zračne puške. Iako je u početku bilo velikih protivnika u samom klubu ...

www.zelenbor.hr/povijest/povijest.html - 9k -



sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Sertic
1 day1 hr
  -> Hvala.

agree  Dubravka Hrastovec
2 days3 hrs
  -> Hvala Vam, Dubravka.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kadar strelišta


Explanation:
kadar strelišta

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian