KudoZ home » English to Croatian » Other

luggage

Croatian translation: Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage. OR: Provjeri prtljagu u prednjem prtljažniku.


22:36 Jan 8, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: luggage
Check the foeward hold for the luggage.
Mladen
Croatian translation:Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage. OR: Provjeri prtljagu u prednjem prtljažniku.
Explanation:
Native speaker of CROATIAN.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-13 18:01:05 (GMT)
--------------------------------------------------

PRTLJAGA
Vaše putovanje do destinacije u SAD-u, vaše luke ukrcaja i iskrcaja bit će putovanje zrakoplovom. Stoga postoje i ograničenja u težini vaše prtljage, tako će putnici moći prijaviti za let 2 komada prtljage, svi težine ne veće od 32kg, ukupnih dimenzija 158 cm. Općenito nadoknada za višak prtljage po kilogramu je 1,5% primjenjivo od direktno objavljene cijene jednosmjernog putovanja u turističkoj klasi. Prtljagu valja označiti privjeskom koji ćete naći u prilogu vašem voucheru za ukrcaj. Privjesak treba u potpunosti ispuniti prije polaska na put zbog lakšeg ukrcaja i iskrcaja, te identifikacije. Svi putnici mogu uplatiti i dodatno osiguranje prtljage u našoj agenciji, prema programu putnog osiguranja.
http://www.suncana-vura.hr/index/zivot.htm

Koje se stvari mogu smatrati osobnom prtljagom :
Osobnom prtljagom putnika smatraju se stvari koje služe osobnim potrebama putnika dok je na putovanju u količinama potrebnim putniku dok se nalazi na putovanju, neovisno o tome da li prtljagu nosi sa sobom ili je dana na prijevoz istim prijevoznim sredstvom, poštom ili na koji drugi način, ako se nesumljivo može utvrditi da je u pitanju osobna prtljaga putnika.
Da li se neke stvari mogu smatrati osobnom prtljagom ili ne ovisit će o zanimanju putnika, trajanju putovanja, godišnjem dobu u kojem putnik putuje i sl.
Na osobnu prtljagu putnika ne plaća se carina ni porez na dodanu vrijednost.
http://www.carina.hr/dekle/putnik.htm

Različite sprave koje je Michael Talley ugradio u prtljagu, od relativno složenih poput opisanog \" Zračna prtljaga #3\" do jednostavnih poput \"Zračna prtljaga #8\" gdje je golf loptica posrednik između papira i staklenih laboratorijskih pipeta ispunjenih crnom tintom, a putovanje prtljage uzročnik njihove interakcije, ukazuje na drugačije interese.
http://www.miroslav-kraljevic.hr/cohen-talley_h.htm
Selected response from:

sonia_bm
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage. OR: Provjeri prtljagu u prednjem prtljažniku.
sonia_bm
5 +1prtljag, prtljagaTBQGS
5Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage.Stipan


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prtljag, prtljaga


Explanation:
HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-09 01:03:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Provjeri prednji prtljazni odjeljak (odsjek) zbog (radi) prtljaga.

This is the translation of the sentence.

http://www.srilankancargo.com/pages/fleet/aircrafts.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-13 10:21:22 (GMT)
--------------------------------------------------

U svakom recniku Hrvatsko-Engleskom postoji rec prtljag sa opcijom da se kaze i prtljaga... Toliko...


    experience
TBQGS
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Branka Ramadanovic: Mozda bi isto tako adekvatan prevod bio "Provjeri prtljag u prednjem odjeljku"
7 hrs
  -> Thank you.

agree  Nenija Hasanic
9 hrs
  -> Thank you.

disagree  sonia_bm: prtljaga (F noun). So, Provjeri prtljagu u prednjem prtljažnom prostoru (odjeljku).
16 hrs
  -> That would be ok if I used term prtljaga in the sentence. I used term prtljag and it's correct.

disagree  evaesse: prtljag is not croatian
4 days
  -> prtljag is Craotian, if you don't know that it's lack of knowledge obviously.

agree  Franka72: prtljag and odsjek are not Croatian words
390 days

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage. OR: Provjeri prtljagu u prednjem prtljažniku.


Explanation:
Native speaker of CROATIAN.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-13 18:01:05 (GMT)
--------------------------------------------------

PRTLJAGA
Vaše putovanje do destinacije u SAD-u, vaše luke ukrcaja i iskrcaja bit će putovanje zrakoplovom. Stoga postoje i ograničenja u težini vaše prtljage, tako će putnici moći prijaviti za let 2 komada prtljage, svi težine ne veće od 32kg, ukupnih dimenzija 158 cm. Općenito nadoknada za višak prtljage po kilogramu je 1,5% primjenjivo od direktno objavljene cijene jednosmjernog putovanja u turističkoj klasi. Prtljagu valja označiti privjeskom koji ćete naći u prilogu vašem voucheru za ukrcaj. Privjesak treba u potpunosti ispuniti prije polaska na put zbog lakšeg ukrcaja i iskrcaja, te identifikacije. Svi putnici mogu uplatiti i dodatno osiguranje prtljage u našoj agenciji, prema programu putnog osiguranja.
http://www.suncana-vura.hr/index/zivot.htm

Koje se stvari mogu smatrati osobnom prtljagom :
Osobnom prtljagom putnika smatraju se stvari koje služe osobnim potrebama putnika dok je na putovanju u količinama potrebnim putniku dok se nalazi na putovanju, neovisno o tome da li prtljagu nosi sa sobom ili je dana na prijevoz istim prijevoznim sredstvom, poštom ili na koji drugi način, ako se nesumljivo može utvrditi da je u pitanju osobna prtljaga putnika.
Da li se neke stvari mogu smatrati osobnom prtljagom ili ne ovisit će o zanimanju putnika, trajanju putovanja, godišnjem dobu u kojem putnik putuje i sl.
Na osobnu prtljagu putnika ne plaća se carina ni porez na dodanu vrijednost.
http://www.carina.hr/dekle/putnik.htm

Različite sprave koje je Michael Talley ugradio u prtljagu, od relativno složenih poput opisanog \" Zračna prtljaga #3\" do jednostavnih poput \"Zračna prtljaga #8\" gdje je golf loptica posrednik između papira i staklenih laboratorijskih pipeta ispunjenih crnom tintom, a putovanje prtljage uzročnik njihove interakcije, ukazuje na drugačije interese.
http://www.miroslav-kraljevic.hr/cohen-talley_h.htm


sonia_bm
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 577
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  evaesse
2 days 17 hrs
  -> "U svakom RECNIKU Hrvatsko-Engleskom postoji REC prtljag SA OPCIJOM DA SE KAZE i prtljaga." Very Croatian indeed...

disagree  TBQGS: you shoudn't write NATIVE SPEAKER there're tests to confirm that... check new regulations!
2 days 18 hrs
  -> Native Speaker certification has nothing at all to do with translation ability. After all, a native speaker can be illiterate. I live and work in Croatia, and you?

agree  Vesna Zivcic
22 days

agree  Franka72
388 days

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Provjeri prednji prtljažni prostor radi prtljage.


Explanation:

U avionu

Forward cargo/luggage/baggage hold bio bi prednji teretni/prtljažni prostor. Ispod pilotske kabine i prednjih sjedala.

Brod

The Forward Hold (1) is normally were passengers luggage is stowed but it has recently been converted into a Laboratory for the convenience of the passengers, several of whom are noted Scientists and Inventors.

http://www.geocities.com/Area51/Underworld/7031/Beagle2.html

Check the forward hold for the luggage.

Zašto treba provjeriti prednji prtljažni prostor?

Treba li zaista provjeriti prtljagu ili pak samo vidjeti ima li tamo prtljage?

Odlučite sami, ovisno o kontekstu.

Forward hold označava nekakvu cjelinu pa bih izbjegao “odjeljak” koji je ovdje suvišan.
Izbjegao bih i "prtljažnik"

Prtljag m gen. jd prtljaga 1. prtljaga 2. pren. ono što se nosi sa sobom, čega se je teško riješiti (pjesnički p. obrazovni p. ideološki p. itd.)

Prtljaga ž dat jd prtljazi kovčezi, torbe i druge priručne stvari na putovanju.

Ref: Anić, Rječnik hrv. jez.

Prtljaga, u smislu kovčezi, torbe itd. se u hrv. jez. susreće puno češće pa je zato treba i upotrijebiti.
Kombinirajte zrakoplov i prtljag te zrakoplov/prtljaga u Googleu

Oh boy :)

Hope this helps

Stipan



Stipan
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian