KudoZ home » English to Croatian » Other

1 p.s.i.

Croatian translation: 6894,75 Pa ili 0.068 atm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:1 p.s.i.
Croatian translation:6894,75 Pa ili 0.068 atm
Entered by: sonia_bm

15:02 Jan 31, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
/ Measures
English term or phrase: 1 p.s.i.
low-pressure inflatable items up to 1 p.s.i.
USA measure of air pressure. I need equivalent in SI units.
sonia_bm
6894,75 Pa ili 0.068 atm
Explanation:
1 lb = 0.453592 kg
1 in = 2.54 cm = 0.02540 m
1lb / (1 in)^2 = 703, 0696 kg/m^2
703,0696 kg/m^2 x 9.80665 m/s^2=
=6894,75 kg m^(-1) s^(-2)=
=6894,75 Pa
1 Pa = 1 kg m^(-1) s^(-2)
101 325 Pa = 1 atm

1 psi = 0.068 atm
U SI je tlak definiran kao sila (tezina)
po povrsini, zato masa x akceleracija sile teze (9.8 ...).

Pozdrav :)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:56:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Naravno, ako koristim dosljedno decimalni zarez,
onda je 1 atm = 0,068 atm.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 16:21:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Naravno, ako koristim dosljedno decimalni zarez,
onda je 1 atm = 0,068 atm.
Selected response from:

gladic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +36894,75 Pa ili 0.068 atm
gladic
4 +2p.s.i. = 6 894, 757 Pa = 6.895 kP
Davorka Grgic
5formula
Kemal Mustajbegovic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
formula


Explanation:
Pretpostavio sam da je bila greska stoga kopiram moj odgovor na "Finski-Hrvatski" upit.

1 psi (pounds per square inch) = 6.895 x 10ł K Pa

This is the formula of the conversion factors.

I\'m sure you\'re able to do your maths.
Have fun!

Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 14:31:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Onako, samo usput me zanima, zbog cega je Vase pitanje u kategoriji Finski-Hrvatski?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:05:38 (GMT)
--------------------------------------------------

Opet ja! Ispricavam se, ali nesto sam primjetio. Nisam siguran da li Vam je poznato da se decilamni brojevi u Hrvatskoj oznacavaju sa zarezom "," a u engleskom govornom podrucju s tockom "." sto znaci da je koeficijent konverzije 6,895. Pomazem li i jos vise zbunjujem nisam siguran. Pozdrav!

References:

Chambers Book of Facts, Edinburgh/New York, 1993



Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
p.s.i. = 6 894, 757 Pa = 6.895 kP


Explanation:
SI jedinica za tlak je Pascal(Pa.) To je tlak koji sila od jednog Newtona (otprilike tezina manje jabuke) vrsi na povrsinu of jednog metra kvadratnog ili:

1Pa = N/m2

p.s.i. = pound per square inch

(Ovdje treba napomenuti da se pod "pound" ovdje misli na tzv. "pound-force" tj. jedinicu za mjerenje sile a ne mase.)

Pascal je jako mala jedinica (1 atm - sto je atmosferski pritisak koji svakodnevno trpimo - iznosi nesto is eod sto tisuca pascala) pa to objasnjava faktor konverzije od oko sedam tisuca ili:

p.s.i. = 6 894, 757 Pa = 6.895 kP

(kilogram se uvijek pise malim slovom!)

Puno uspjeha.

D.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:42:25 (GMT)
--------------------------------------------------

iznosi nesto is eod sto tisuca pascala = iznosi nesto vise od sto tisuca pascala


    Inzinjer fizike.
    Reference: http://www.admiralmetals.com/formulae.htm
Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 402

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gladic
44 mins
  -> Hvala Jadranko.

agree  valentinas: math/science seconday teacher
5 hrs
  -> Thx., valentinas.

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
6894,75 Pa ili 0.068 atm


Explanation:
1 lb = 0.453592 kg
1 in = 2.54 cm = 0.02540 m
1lb / (1 in)^2 = 703, 0696 kg/m^2
703,0696 kg/m^2 x 9.80665 m/s^2=
=6894,75 kg m^(-1) s^(-2)=
=6894,75 Pa
1 Pa = 1 kg m^(-1) s^(-2)
101 325 Pa = 1 atm

1 psi = 0.068 atm
U SI je tlak definiran kao sila (tezina)
po povrsini, zato masa x akceleracija sile teze (9.8 ...).

Pozdrav :)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 15:56:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Naravno, ako koristim dosljedno decimalni zarez,
onda je 1 atm = 0,068 atm.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 16:21:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Naravno, ako koristim dosljedno decimalni zarez,
onda je 1 atm = 0,068 atm.

gladic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mura
1 hr

agree  Ines Grabarevic
23 hrs

agree  Franka72
367 days