KudoZ home » English to Croatian » Other

motivational speaker

Croatian translation: profesionalni motivator


22:26 Apr 3, 2002
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: motivational speaker
naziv zanimanja
xxxkatica
Croatian translation:profesionalni motivator
Explanation:
Neovisno o predmetu za koji je potrebna motivacija, radi se o profesionalnom motivatoru.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5profesionalni motivator
Vesna Zivcic
4 -1"motivacijski govornik"
Daniela Miklic Belancic


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
"motivacijski govornik"


Explanation:
U svijetu je to uobičajen pojam, ali ne znam da li u Hrvatskoj postoji to zanimanje.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=hr&q=%22motivacijski+govorni...
Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Ne, iako bi to bio doslovan prijevod. U hrvatskom se rabi izraz "profesionalni motivator" bez obzira na predmet za koji je potrebna motivacija.
17 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
profesionalni motivator


Explanation:
Neovisno o predmetu za koji je potrebna motivacija, radi se o profesionalnom motivatoru.

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist
1 hr

agree  Ines Grabarevic
1 hr

agree  Ivan Frankovics
2 hrs

agree  dkalinic
13 hrs

agree  Dubravka Zebec
17 hrs