KudoZ home » English to Croatian » Other

Students learn in a warm and inviting environment with respect and dignity.

Croatian translation: Nastava se odvija u prijateljskom i poticajnom okruženju uz uzajamno poštivanje.


19:13 Jul 16, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Students learn in a warm and inviting environment with respect and dignity.
Students learn in a warm and inviting environment with respect and dignity.
Zlatica
Croatian translation:Nastava se odvija u prijateljskom i poticajnom okruženju uz uzajamno poštivanje.
Explanation:
Pomalo pomaknuto od originala, no kontekstualno adekvatno...
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Nastava se odvija u prijateljskom okruženju gdje se učenici poštuju i cijeneDenis Pajtak
4Nastava se odvija u prijateljskom i poticajnom okruženju uz uzajamno poštivanje.
Pike


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Nastava se odvija u prijateljskom okruženju gdje se učenici poštuju i cijene


Explanation:
Treba malo ispremetati stvari, onda ne zvuči tako "mljeckavo"

Denis Pajtak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nastava se odvija u prijateljskom i poticajnom okruženju uz uzajamno poštivanje.


Explanation:
Pomalo pomaknuto od originala, no kontekstualno adekvatno...

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 683