KudoZ home » English to Croatian » Other

anyway to check

Croatian translation: niti postoji nacin na koji se moze provjeriti


09:34 Feb 21, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Other
English term or phrase: anyway to check
I am sorry to have to report that neither were sent recorded delivery and therefore do not have a shipment number nor anyway to check where they might be.

Could someone help me with that sentence. I don't understand it at all.
sazo
Croatia
Croatian translation:niti postoji nacin na koji se moze provjeriti
Explanation:
...
Selected response from:

xxxKale75
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7niti postoji nacin na koji se moze provjeritixxxKale75
4...nemaju broj posiljke niti mogu provjeriti gdje bi se mogla nalaziti... Romana


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
niti postoji nacin na koji se moze provjeriti


Explanation:
...

xxxKale75
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedim Sahovic: ili malo skratiti... način za provjeru...
1 min
  -> Zahvaljujem Nedzade..moze i ta opcija...navedite je kao prijedlog

agree  eleonora_r
2 mins
  -> Zahvaljujem Eleonora...

agree  Valentina Balšić: Točno, jer mislim da se u originalu radi o misspellingu, trebalo je stajati odvojeno "any way".
3 mins
  -> Zahvaljujem Valentina...prije svega se moramo drzati onog sto pise...mada ne mijenja smisao recenice

agree  Dinap
11 mins
  -> Zahvaljujem Majo...

agree  Marcel Milic
32 mins
  -> Zahvaljujem Marcel..

agree  xxxPoveyTrans: Spot on
1 hr
  -> Zahvaljujem Simon...

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
16 hrs
  -> Hvala

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...nemaju broj posiljke niti mogu provjeriti gdje bi se mogla nalaziti...


Explanation:
Mislim da je ovo smisao recenice.

Romana
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8