KudoZ home » English to Croatian » Other

Army Corps of Engineers

Croatian translation: američki vojni korpus inžinjera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Army Corps of Engineers
Croatian translation:američki vojni korpus inžinjera
Entered by: mxstojki

15:19 Dec 17, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Other / army
English term or phrase: Army Corps of Engineers
For six months in the summer and autumn of 1969, Niagara’s American Falls were “de-watered”, when the Army Corps of Engineers conducted a survey of the falls’ rock face, concerned that it was becoming destabilized by erosion.
mxstojki
američki vojni korpus inžinjera
Explanation:
sam našla na :http://www.dnevno.hr/vijesti/svijet/foto_americka_vojska_196...

hope it helps..

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-22 07:55:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala Vam!
Selected response from:

Martina Pokupec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4američki vojni korpus inžinjera
Martina Pokupec
4Inženjerski korpus američke vojske
Kornelija Halkic


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
army corps of engineers
Inženjerski korpus američke vojske


Explanation:
Radionicu je organiziralo Ministarstvo za izvanredne situacije Republike Bugarske u suradnji s Inženjerskim korpusom Američke vojske (USACE)...

http://www.duzs.hr/news.aspx?newsID=8301&pageID=213

čak i ... američki inženjerski korpus....

"Novi Nacionalni obučni centar za urbanu borbu izraelskih oružanih snaga (poznat po svom izraelskoj kratici MALI) dosegla je punu operativnu spremnost u siječnju 2008. godine. Kompleks vrijedan 45 milijuna dolara financiran je iz američke vojne pomoći, a američki inženjerski korpus - ACE (Army Corps of Engineers) izvršio je konstrukciju objekata. "

http://www.hrvatski-vojnik.hr/hrvatski-vojnik/2222009/mout.a...

Kornelija Halkic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Croatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
army corps of engineers
američki vojni korpus inžinjera


Explanation:
sam našla na :http://www.dnevno.hr/vijesti/svijet/foto_americka_vojska_196...

hope it helps..

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-22 07:55:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala Vam!

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8