KudoZ home » English to Croatian » Other

Amorphous copmressible

Croatian translation: amorfno stlačivo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Amorphous copmressible
Croatian translation:amorfno stlačivo
Entered by: Martina Pokupec

20:03 Sep 1, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Other / Boje
English term or phrase: Amorphous copmressible
Radi se o boji. Nema konteksta samo je tablica.

Hvala!
Martina Pokupec
Croatia
amorfno stlačivo
Explanation:
Pojavljuje se u opisu želatinoznih tvari. Amorfne su tvari uglavnom tehnički krutine, fizički uglavnom hiperviskozne tekućine (npr. staklo). Kompresibilnost je na hrvatskom "stlačivost" i to je +/- što bi trebalo biti.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mrežasto siva
Svjetlana Nevescanin
4amorfno stlačivo
drazenborcic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amorphous copmressible
amorfno stlačivo


Explanation:
Pojavljuje se u opisu želatinoznih tvari. Amorfne su tvari uglavnom tehnički krutine, fizički uglavnom hiperviskozne tekućine (npr. staklo). Kompresibilnost je na hrvatskom "stlačivost" i to je +/- što bi trebalo biti.

drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amorphous copmressible
mrežasto siva


Explanation:
ako je kod auta sad nove karoserije imaju boju s uzorkom, a ovo bi moglo bit po nekoj amorfnoj strukturi npr. ugljika, a to se obično prikazuje kao grafitna, siva boja s mrežom (paukovom, molekularnom i sl)

Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 25