KudoZ home » English to Croatian » Other

Brown thixotropic

Croatian translation: tiksotropna smeđa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Brown thixotropic
Croatian translation:tiksotropna smeđa
Entered by: Martina Pokupec

07:33 Sep 2, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Other / Boje
English term or phrase: Brown thixotropic
http://en.wikipedia.org/wiki/Thixotropy

imamo li mi naziv za to?

Hvala
Martina Pokupec
Croatia
tiksotropna smeđa
Explanation:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:q3zgBDb...
Aktivator Tiksotropna svjetlo smeđa tekućina

http://asp-cn.secure-zone.net/v2/index.jsp?id=19/80/178&star...
tiksotropna pasta

--------------------------------------------------
Note added at 3 days3 hrs (2011-09-05 11:31:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ovde je to lepo objašnjeno:
materijali.grf.unizg.hr/media/reologija.ppt
Reologija obuhvaća OSOBINE TEČENJA tiskarskih boja kao što su:
konzistencija
viskoznost
ljepljivost
duljina tečenja
tiksotropija
...
TIKSOTROPIJA je svojstvo nekih koloidnih otopina koje mirovanjem koaguliraju i stvaraju pseudogelnu strukturu odnosno gustu želatinoznu masu a miješanjem (opet) postaju tekuće.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days3 hrs (2011-09-05 11:32:57 GMT)
--------------------------------------------------

Močim vas ubacite prethodno navedeni link direktno u vaš browser ili pokušajte sa ovim (cashed):
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:T8ee3zs9fyUJ:mater...
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tiksotropna smeđa
Mira Stepanovic
4viskozno smeđaDinap
4duboko smeđa
Svjetlana Nevescanin


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brown thixotropic
duboko smeđa


Explanation:
thixotropic bi bilo nešto što je gusto, tj. ti gelovi šta iz gustog prelaze u tekuće, pa bi ja to ovako stavila

Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 25

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brown thixotropic
viskozno smeđa


Explanation:
prijedlog

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 80

3 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brown thixotropic
tiksotropna smeđa


Explanation:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:q3zgBDb...
Aktivator Tiksotropna svjetlo smeđa tekućina

http://asp-cn.secure-zone.net/v2/index.jsp?id=19/80/178&star...
tiksotropna pasta

--------------------------------------------------
Note added at 3 days3 hrs (2011-09-05 11:31:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ovde je to lepo objašnjeno:
materijali.grf.unizg.hr/media/reologija.ppt
Reologija obuhvaća OSOBINE TEČENJA tiskarskih boja kao što su:
konzistencija
viskoznost
ljepljivost
duljina tečenja
tiksotropija
...
TIKSOTROPIJA je svojstvo nekih koloidnih otopina koje mirovanjem koaguliraju i stvaraju pseudogelnu strukturu odnosno gustu želatinoznu masu a miješanjem (opet) postaju tekuće.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days3 hrs (2011-09-05 11:32:57 GMT)
--------------------------------------------------

Močim vas ubacite prethodno navedeni link direktno u vaš browser ili pokušajte sa ovim (cashed):
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:T8ee3zs9fyUJ:mater...

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 51
Grading comment
Hvala!