KudoZ home » English to Croatian » Other

grit

Croatian translation: šljunak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grit
Croatian translation:šljunak
Entered by: Martina Pokupec

08:33 Sep 4, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Other / Boje
English term or phrase: grit
eh kad bih imala konteksta.... ali nemam :)

Hvala na pomoći!
Martina Pokupec
Croatia
šljunak
Explanation:
U osnovi bi se grit mogao prevesti tako, a ukoliko se radi o bojama pretpostavljam da bi to bila neka boja šljunka (pijeska) - svijetlo-žućkasto-smeđa boja.
Selected response from:

Amra & Hari K.
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4šljunak
Amra & Hari K.
3veličina zrna
Mira Stepanovic


  

Answers


1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šljunak


Explanation:
U osnovi bi se grit mogao prevesti tako, a ukoliko se radi o bojama pretpostavljam da bi to bila neka boja šljunka (pijeska) - svijetlo-žućkasto-smeđa boja.

Example sentence(s):
  • stavite ih ispred nježnog bež zida, dok će tepih biti jednobojan (ili s jedva zamjetnim dezenom za jednu nijansu tamniji od podloge) u primjerice svijetloj žućkasto-smeđoj osnovi (boja pijeska).
  • Neutralne boje: Neutralnu paletu obično prate prirodno drvo, trska, mramor, šljunak i općenito prirodni kamen, željezo, lan…

    Reference: http://vijesti.gorila.hr/gorilopedija/lifestyle/moj_dom/neut...
Amra & Hari K.
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 10
Grading comment
Hvala!

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
veličina zrna


Explanation:
Ne znam kako i da li se to uklapa ali u nedostatku konteksta ja bih to tako prevela, možda se radi o zrnastoj strukturi boje.
http://www.thefreedictionary.com/grit
5. (Engineering / General Engineering) Engineering an arbitrary measure of the size of abrasive particles used in a grinding wheel or other abrasive process

http://bib.irb.hr/datoteka/419841.Pedisic.pdf
Alat se koristi sve dok se ne skine sloj dijamantnih čestica. Veličina zrna dijamanta za grubu obradu je grit 80 do 100.

Sledeće navodim samo zbog terminologije, naravno da znam da u pitanju nije pedikir. :) :
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yWY8qmv...
100 grit nail file. Ideal for pedicures or acrylic enhancements. Ergonomic.
...
Perfektna turpija za pedikuru i akril. Veličina zrna 100, idealnog oblika za rukovanje.

To bi bila veličina zrna.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 51