KudoZ home » English to Croatian » Other

to do 10 minute lubes

Croatian translation: turbo brza promjena ulja...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to do 10 minute lubes
Croatian translation:turbo brza promjena ulja...
Entered by: Gordana Podvezanec

20:58 Nov 4, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: to do 10 minute lubes
Možda podmazivanja, brza eksprena?
Natasa Mazar
turbo brza promjena ulja...
Explanation:
http://www.selubes.com/companyinfo.html

:)
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Puno hvala.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Podmazivanje/Promena ulja u autu.ieftimovsk
5 +1turbo brza promjena ulja...
Gordana Podvezanec


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Podmazivanje/Promena ulja u autu.


Explanation:
http://www.jiffylube.com/Services/Overview.aspx


    Reference: http://www.jiffylube.com/Services/Overview.aspx
ieftimovsk
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chicago-Bosnian
4 hrs

agree  Fiona Koscak
1 day20 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
turbo brza promjena ulja...


Explanation:
http://www.selubes.com/companyinfo.html

:)

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583
Grading comment
Puno hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: odlična reklama! :-)
1 hr
  -> hvala