KudoZ home » English to Croatian » Other

preffered meal and seat

Croatian translation: obrok i sjedalo po Vašoj želji


09:48 Dec 4, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: preffered meal and seat
Odabir jela i mjesta u zrakoplovu koju osoba preferira kako. Treba mi što kraći termin, a da je sasvim jasan.
Marija
Croatian translation:obrok i sjedalo po Vašoj želji
Explanation:
možda ovako...
Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Grading comment
Žao mi je, ali nije sasvim prihvatljivo. Radi se zapravo o vrsti ankete da bi vidjeli kakvo jelo bi osoba rado jela (moze izabrati između dvadesetak posebnih obroka) i kakvo sjedalo preferira. Nešto u stilu: omiljeno sjedalo, ali neki bolji izraz. U svakom slučaju, HVALA.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3posebni obrok i sjedalo
Daniela Miklic Belancic
5odabrano jelo i sjedalo
Gordana Podvezanec
3obrok i sjedalo po Vašoj želji
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
odabrano jelo i sjedalo


Explanation:
:)

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583
Grading comment
Nije odabrano, već ono koje bi radije odabrao
The asker has declined this answer
Comment: Nije odabrano, već ono koje bi radije odabrao

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
posebni obrok i sjedalo


Explanation:

- odabrani obrok i sjedalo


Nakon obavljene rezervacije preko FlyOnLinea, dobit ćete potvrdu traženih letova, a osim samih letova, online možete i osigurati posebni obrok ili sjedalo u zrakoplovu, ali ovaj zahtjev neće biti automatski potvrđen u procesu rezervacije. Kako biste utvrdili status svojeg zahtjeva za posebnim obrokom ili određenim sjedalom u zrakoplovu, kliknite na Moja putovanja (My trips); odaberite putovanje iz popisa rezervacija te proslijedite na Prikaz detalja leta (Display Flight Details).


Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Svi ponuđeni obroci su posebni (special meals).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fiona Koscak
5 hrs
  -> Hvala

agree  Marcel Milic
5 hrs
  -> Hvala

agree  Andjelo Miklic
7 hrs
  -> Hvala
The asker has declined this answer
Comment: Svi ponuđeni obroci su posebni (special meals).

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obrok i sjedalo po Vašoj želji


Explanation:
možda ovako...

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 68
Grading comment
Žao mi je, ali nije sasvim prihvatljivo. Radi se zapravo o vrsti ankete da bi vidjeli kakvo jelo bi osoba rado jela (moze izabrati između dvadesetak posebnih obroka) i kakvo sjedalo preferira. Nešto u stilu: omiljeno sjedalo, ali neki bolji izraz. U svakom slučaju, HVALA.