KudoZ home » English to Croatian » Other

specialist registrar

Croatian translation: liječnik na specijalizaciji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:specialist registrar
Croatian translation:liječnik na specijalizaciji
Entered by: karmen

22:44 Dec 5, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: specialist registrar
Evo šireg kontesta
The Departments and profession have agreed that minimum periods of notice should be applied as follows, unless there is agreement by both parties to a contract that a different period should apply:
House officer
Senior House officer
Registar
Specialist Registrar
Senior Registrar
Znam da je registrar arhivar ili tajnik, ali me zbunjuje što je on uz predbilježnika-specijalizanta ? i specijalizanta
karmen
vidi dolje
Explanation:
House officer
Senior House officer
Registar
Specialist Registrar
Senior Registrar

sve su ovo nazivi za specijalizante (liječnike na specijalizaciji) s time da se HO i SHO (češće) upotrebljavaju za kirurške struke, ostali za nekirurške ili i jedne i druge.
Problem s britanskim nazivljem je i taj što se nazivi ovih "hospital grades" ponekad razlikuju u Engleskoj, Škotskoj i Welsu, a da ne govorimo o Australiji i Novom Zelandu.
Predpostavljam da je Vaš tekst namijenjen svim specijalizantima odnosno nosiocima svih navedenih "grades" (a navedeni su svi mogući oblici koji mogu biti upisani u njihovim certifikatima, a imaju jednako pravo natjecanja za mjesto - mislim da je ovaj popis sastavljen više iz pravnih razloga nego li iz razloga međusobne distinkcije)

U hrvatskom postoje samo izrazi kao "mlađi" i "stariji specijalizant", a oba objedinjeni u "liječnik specijalizant" ili ispravnije "liječnik na specujalizaciji".
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala na odgovoru i trudu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vidi dolje
alz
4lijecnik na specijalistickom stazu
misterno


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lijecnik na specijalistickom stazu


Explanation:
ovisi da li se radi o britanskom izrazu

misterno
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vidi dolje


Explanation:
House officer
Senior House officer
Registar
Specialist Registrar
Senior Registrar

sve su ovo nazivi za specijalizante (liječnike na specijalizaciji) s time da se HO i SHO (češće) upotrebljavaju za kirurške struke, ostali za nekirurške ili i jedne i druge.
Problem s britanskim nazivljem je i taj što se nazivi ovih "hospital grades" ponekad razlikuju u Engleskoj, Škotskoj i Welsu, a da ne govorimo o Australiji i Novom Zelandu.
Predpostavljam da je Vaš tekst namijenjen svim specijalizantima odnosno nosiocima svih navedenih "grades" (a navedeni su svi mogući oblici koji mogu biti upisani u njihovim certifikatima, a imaju jednako pravo natjecanja za mjesto - mislim da je ovaj popis sastavljen više iz pravnih razloga nego li iz razloga međusobne distinkcije)

U hrvatskom postoje samo izrazi kao "mlađi" i "stariji specijalizant", a oba objedinjeni u "liječnik specijalizant" ili ispravnije "liječnik na specujalizaciji".


alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
Hvala na odgovoru i trudu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  misterno
11 hrs