KudoZ home » English to Croatian » Other

mild detergent

Croatian translation: blagi deterdžent


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mild detergent
Croatian translation:blagi deterdžent
Entered by: Vesna Zivcic

13:32 Dec 8, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: mild detergent
na nemačkom: Feinwaschmittel

deterdžent za pranje osjetljivog rublja, blagi deterdžent

Koristi li se uopšte u modernom hrvatskom jeziku reč "deterdžent"?
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
blagi deterdžent
Explanation:
može i blago sredstvo za pranje rublja
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5blagi deterdžent
Daniela Miklic Belancic
4Prasak za pranje rublja blagoga djelovanja
IVAN-57


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prasak za pranje rublja blagoga djelovanja


Explanation:
-

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
blagi deterdžent


Explanation:
može i blago sredstvo za pranje rublja


Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sonia_bm: u potpunosti se slažem!
33 mins
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing: Saponia, Osijek proizvodi deterdžente za rublje. U HR, SL i SR se koristi i "prašak za …, jer se tako prvo proizvodio. Deterdžent dolazi od lat. detergere - otirati, brisati.
1 hr
  -> Hvala

agree  A.Đapo
2 hrs
  -> Hvala

agree  Gordana Podvezanec
3 hrs
  -> Hvala

agree  Andjelo Miklic
3 hrs